امروز شنبه، ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک رفاه کارگران: ولادت پیامبر اسلام (ص) سرآغاز دوره‌ای روشن در تاریخ بشریت است

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی ایام فرخنده ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام جعفر صادق (ع) و فرا رسیدن هفته وحدت را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

فرا رسیدن ۱۷ ربیع‌الاول، مصادف با سالروز ولادت فرخنده پیامبر ختمی‌مرتبت، حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد باسعادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) و همچنین هفته وحدت را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ولادت مسعود و مبارک پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص) سرآغاز دوره‌ای روشن در تاریخ بشریت است که تغییرات بنیادین را در تمامی عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اعتقادی رقم زد. میلاد آخرین فرستاده و رسول حق و بنیان‌گذاری دین امیدبخش و نجات‌دهنده اسلام توسط آن حضرت، مسیری را پیش روی بشریت گشود که برای رهایی از گرفتاری‌ها و چالش‌های زندگی اجتماعی، راهکارهای اثربخشی عرضه کرده است.

هفته وحدت که با درایت و تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نام‌گذاری شد، تداوم مسیر حرکت نورانی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام است که با ولادتشان مبشر عدالت، آگاهی، وحدت و همبستگی بین مسلمانان بودند.

هم‌زمانی میلاد مسعود و فرخنده امام جعفر صادق(ع) با ولادت سراسر نور پیامبر(ص)، شور و شعف این ایام را برای دوستداران اهل بیت (ع) دوچندان کرده است.

امام ششم شیعیان در زمانه‌ای می‌زیستند که جامعه اسلامی با تحولات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مهمی روبه‌رو بود و فرقه‌ها و گروه‌های مختلف، شبه و ابهاماتی در معارف و اندیشه‌های اسلامی به وجود آورده بودند. امام صادق (ع) در برابر امواج اندیشه‌های بیگانه که اساس عقاید اسلامی را به مخاطره انداخته بود مکتب جعفری را بنا نهاد و با تربیت شاگردان و آموزش حقایق و معارف دین مبین اسلام به افراد جامعه، اسلام را از تفکرات انحرافی نجات داد.

امید که در این ایام فرخنده بتوانیم با الهام گرفتن از شیوه و منش اهل بیت (ع) بیش از پیش در مسیر خدمت به هموطنان حرکت کنیم.

اسماعیل للـه‌گانی

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/FvkGPF