امروز جمعه، ۵ بهمن ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک دی: تسهیل دسترسی جامعه هدف بنیاد شهید به خدمات بانک اولویت است

برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید سرزده از شعبه طالقانی، تسهیل دسترسی جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران به خدمات این بانک را مهم‌ترین اولویت برنامه‌های هیئت‌مدیره جدید دانست.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک دی به صورت سرزده از شعبه طالقانی این بانک بازدید و با همکاران این شعبه دیدار و گفت‌وگو کردند.

کریمی در این بازدید، از نزدیک در جریان گزارشی از عملکرد شعبه در زمینه شاخص‌های عملیاتی قرار گرفت و یادآور شد: شعبه طالقانی به دلیل همجواری با بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمره شعب استراتژیک بانک دی است و باید در مشتری‌مداری و تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران و نیز شیوه خدمت‌رسانی به جامعه هدف الگو باشد.

مدیرعامل بانک دی، حرکت شعب بر مدار اهداف استراتژیک را برای کاهش زیان انباشته و اصلاح ساختار مالی بانک ضروری دانست و افزود: شعب باید به جذب منابع و افزایش سهم درآمدهای غیرمشاع به عنوان یکی از مهم‌ترین زمینه‌های دستیابی بانک به سودآوری توجه داشته باشند و با شناسایی و توسعه انواع خدمات ارزی و ریالی و همچنین بهره‌برداری از امکانات الکترونیکی و مدرن به سمت بانکداری کارمزد محور حرکت کنند تا سهم درآمدهای غیرمشاع بانک افزایش یابد.

وی همچنین به اهمیت و ضرورت تسهیل دسترسی به خدمات شعبه‌ای و افزایش کانال‌های خدمات‌رسانی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در سراسر کشور و ایجاد رضایتمندی حداکثری در جامعه هدف تاکید کرد.

شایان ذکر است در این بازدید، محمدرضا ادبی، امجد خضری، علی اولیایی و محمد مؤمنی حضور داشتند و برای بهبود عملکرد شعبه در شاخص‌های عملیاتی، رهنمودهایی را ارائه دادند.

گفتنی است، بازدید منظم از شعب با هدف نظارت مستقیم بر عملکرد شعب به منظور افزایش کیفیت و بهره‌وری فعالیت‌های بانک و دیدار چهره به چهره با همکاران در برنامه‌های مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره قرار دارد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/DysHk7