امروز شنبه، ۱۴ مهر ۱۴۰۳

نشست مشترک مدیر عامل پست بانک ایران با معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد

مدیر عامل پست بانک ایران در جلسه مشترک با معاون بانک،بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی آخرین وضعیت، دستاورد ها، اقدامات و برنامه های آتی در شاخص های مختلف بانکی را ارائه کرد.

به گزارش فراسو به نقل ازاداره کل روابط عمومی پست بانک ایران؛ دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به اتفاق اعضا هیات مدیره و هیات عامل ،صبح پنج شنبه  -۱۲ مهر ماه  -در نشستی مشترک با  دکتر عباس مراد پور معاون بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی ودارایی آخرین وضعیت ، دستاورد ها ، اقدامات و برنامه های آتی در شاخص های مختلف بانکی را ارائه کرد.

بر پایه این کزارش، در این جلسه همچنین هر یک از اعضای هیات عامل پست بانک ایران نیز دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را در حوزه کاری تبیین و تشریح کردند.

بر اساس این در پایان  این نشست مشترک دکتر مراد پور معاون بانک ، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصاد از نقش و حضور فعال ، موثر و فعالیت های پست بانک ایران در مناطق روستایی و کمک به رونق کسب و کار و اقتصاددیجیتال ، قدر دانی کرد.

وی اظهار داشت ؛ پست بانک با حضور در روستا ها به عنوان بازوی اجرایی حاکمیت و دولت طی سال های اخیر در کاهش هزینه های ملی و پیشگیری از سفر های غیر ضرور ساکنین روستا ها و کاهش مصرف سوخت، نقش اساسی داشته و همواره باید در تمامی ابعاد از طریق دستگا های دولتی  و اجرایی مورد حمایت قرار گیرد تا با تنوع سبد خدمات، نیاز های پولی و بانکی روستائیان عزیز از طریق باجه های بانکی روستایی  تامین شود .

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/D49kNO