امروز دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳

پایان همایش سراسری مدیران بیمه تجارت‌نو با سخنرانی دکتر رضوانی

دومین روز از همایش سراسری مدیران بیمه تجارت‌نو امروز پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۳ پس از برگزاری پنل‌های تخصصی بیمه‌های اشخاص و اموال و پرسش و پاسخ مدیران شعب سراسر کشور، با سخنرانی دکتر رضوانی مدیرعامل این شرکت پایان یافت.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو، دکتر رضوانی در سخنان خود به مرور ۳۵ شاخص از عملکرد ۱۰ ماهه اخیر شرکت بیمه تجارت‌نو پرداخت.
مدیرعامل بیمه تجارت نو با برشمردن بخشی از عملکرد مطلوب تیم اجرایی این شرکت از جمله:
۱- تولید حق بیمه تحقق یافته به میزان ۳.۴ همت معادل ۱۱۳ درصد بودجه سال گذشته
۲- افزایش نقدینگی از ۴.۳ میلیارد تومان به ۲۰۰۰ میلیارد تومان
۳- افزایش سرمایه‌گذاری از ۱۹۹ درصد به ۴۸۸ درصد.
۴- افزایش ۴۴ درصدی نسبت سود خالص حق بیمه صادره.
۵- رشد ٣٧۵ درصدی وصول مطالبات و کاهش چشمگیر مطالبات منقضی شده.

به ضرورت رعایت اخلاق حرفه‌ای تأکید کرد و گفت: رعایت این اصول توسط ذینفعان شامل کارکنان، سهامداران، بیمه‌گذاران و سایر مخاطبان می‌تواند در عملکرد سازمان‌ها به سرعت تأثیر خود را نشان دهد.

دکتر رضوانی رعایت نکردن اخلاق حرفه ی را باعث عدم تبیین روابط بین سازمانی و در نهایت دور شدن سازمان از اهداف تعیین شده دانست.
مدیرعامل بیمه تجارت نو با توصیه به رعایت تفکیک بین شنیده ها  و واقعیت‌هایی که ‌دیده می‌شود، گفت: کافیست امانت‌دار خوبی برای ذینفعان باشیم و بدون توجه به اندک حواشی همیشگی موجود در صنعت بیمه ، به دنبال افزایش کارآیی و بهبود عملکرد شرکت باشیم.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر همدلی و سینرژی لازم در کل مجموعه به دست آمده است، اظهار امیدواری کرد به زودی نتایج چشمگیری در شرکت بیمه تجارت‌نو نمایان خواهد شد.
دکتر رضوانی در پایان سخنان خود در این همایش ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای کلیه  همکاران خود، از خداوند منان برای آنان طلب بهروزی و سلامتی مسئلت کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/CrWYop