امروز شنبه، ۱۴ مهر ۱۴۰۳

دیدار دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با معاون قضایی دادستان کل کشور

محسن پورکیانی با دکتر جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور و رئیس کارگروه مشترک حقوقی قوه قضاییه و صنعت بیمه دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، در این نشست که با هدف افزایش هماهنگی ها و تعامل بهتر در راستای رفع مشکلات حقوقی و قضایی صنعت بیمه برگزار شد، دکتر جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور و رئیس کارگروه مشترک حقوقی قوه قضاییه و صنعت بیمه، ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات سندیکای بیمه گران ایران در جهت پیگیری موضوعات و چالش های صنعت بیمه در زمینه مسائل حقوقی و قضایی، بر ضرورت تقویت همکاری و هم افزایی میان کلیه ارکان مرتبط با این حوزه تأکید نمود.

در ادامه دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با تقدیر از تعامل و همکاری‌های ارزشمند قوه قضاییه و به ویژه دکتر جمادی به عنوان رئیس کارگروه مشترک حقوقی قوه قضاییه و صنعت بیمه، اظهار امیدواری نمود با مساعدت‌های دستگاه قضا بتوان مسائل و مشکلات حقوقی موسسات بیمه را حل و فصل نمود.

گفتنی است کارگروه مشترک حقوقی قوه قضاییه و صنعت بیمه در راستای تحقق اهداف و ضرورت رفع موانع حقوقی و قضایی صنعت بیمه و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به بیمه گزاران و آحاد مختلف جامعه، تشکیل گردیده است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/CRRKoP