امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

دستاوردهای دو روزه هلدینگ پتروشیمی جم در نمایشگاه نفت

هلدینگ پتروشیمی جم در روزهای نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت با میزبانی گسترده از شرکت‌های تولیدکننده، تأمین‌کننده و واردکننده تجهیزات و قطعات صنعتی و مواد شیمیایی با تشکیل جلسات و مذاکرات مثبت در راستای اهداف از پیش تعیین شده خود گام برداشت.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ مدیرعامل و هیئت مدیره به همراه جمعی از مدیران و متخصصان و کارشناسان هلدینگ پتروشیمی جم و شرکت‌های تابعه با حضور پررنگ و چشمگیر خود در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سال جاری توانستند به دستاوردهای قابل توجه و شاخصی دست یابند.

کارشناسان حاضر در غرفه پتروشیمی جم در جلسه‌ای با شرکت پتروشیمی شازند با محور تبادلات فنی و تخصصی و تجربیات و دانش متخصصان به توافقات کاری خوبی دست یافت و مقرر شد درباره چالش‌ها و مسائل دو مجموعه هم‌اندیشی و همیاری نمایند.

در ادامه تولیدکنندگان و سازندگان داخلی، واردکنندگان مواد شیمیایی و تامین‌کنندگان مواد شیمیایی از کشور چین در نشست با تیم منابع و تدارکات جم در خصوص ظرفیت‌های خود توضیحاتی ارائه کردند.

بسیاری از شرکت‌ها و همکاران ثابت شرکت پتروشیمی جم نیز با حضور در غرفه این شرکت به ارائه و معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود پرداختند.

گفتنی است شرکت‌های جدید داخلی و خارجی در دیدار با کارشناسان و متخصصان جم با اعلام تمایل به همکاری در خصوص زمینه‌های همکاری خود مذاکره کرده و درخواست قرار گرفتن در وندور لیست جم برای تأمین قطعات و تجهیزات موردنیاز این شرکت را داشتند.

همچنین متخصصان و کارشناسان فنی جم نشست‌هایی با شرکت‌های تولیدکننده کاتالیست، قطعات مکانیکی و دستگاه‌های صنعتی و شرکت‌های واردکننده تجهیزات ابزار دقیق و قطعات برقی، ابزارآلات صنعتی، اتصالات و… در زمینه مراودات کاری و همچنین حوزه‌هایی همچون حمل و نقل داخلی و خارجی و همینطور لجستیک دریایی داشتند و مذاکرات موفقیت‌آمیزی صورت گرفت.

گفتنی است بیست‌و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» با حضور مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی از بخش‌های مختلف این صنعت از جمله اکتشاف و تولید، حفاری، صنایع پایین‌دستی- پتروشیمی، بازرگانی حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، تولیدکنندگان فرآورده‌های نفتی و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت و بیش از ۲۰۰۰ شرکت ایرانی و خارجی از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/BGrYDr