عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در نشست ارزیابی بیست و یکمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی از عزم راسخ مدیران و کارکنان شبکه پستی کشور در حرکت به سمت تعالی سازمانی وارتقای بالاترین سطح خدمت رسانی خبر داد.
به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ نشست ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی در سطح “تعهد به تعالی” با حضور مهدی چمن زاد عضو هیئت مدیره و محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی این شرکت برگزار شد.
مهدی چمن زاد در این نشست با بیان اینکه تمامی مدیران و کارکنان شرکت ملی پست به حرکت مستمر در مسیر تعالی مصمم و عزم و اراده واقعی دارند افزود: بی تردید این تفکر موجبات ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات را برای مشتریان فراهم می کند.
محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی و رئیس کمیته تعالی سازمانی شرکت ملی پست، ضمن قدردانی از سرارزیاب و تیم ارزیابی یکی از فوائد حضور فعال در جایزه مذکور را شناخت نقاط قوت و قابل بهبود عنوان کرد و تاکید نمود: در فرآیند ارزیابی، نقاط قابل بهبود شناسایی شده و برای اصلاح امور در راستای پیشرفت شرکت برنامه ریزی می شود.
مراسم بزرگداشت اختتامیه بیست و یکمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی در سال۱۴۰۲ به همت سازمان مدیریت سازمانی و مرکز تعالی سازمانی اول اسفندماه سال جاری در محل مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار خواهد شد.