امروز پنج شنبه، ۱۵ آذر ۱۴۰۳

پیوستن بیمه اتکائی امین به جمع دارندگان استانداردهای جهانی

شرکت بیمه اتکائی امین در گامی رو به جلو و با هدف ارتقای کیفیت خدمات و رضایت مشتریان، موفق به اخذ سه استاندارد بین‌المللی معتبر شد.

به گزارش فراسو، این شرکت پس از گذراندن مراحل دقیق ممیزی، گواهینامه‌های ISO 9001:2015 (سیستم مدیریت کیفیت)، ISO 10002:2018 (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتریان) و ISO 10004:2018 (سیستم پایش رضایتمندی مشتریان) را از شرکت‌های ارزیاب مدیریت همام و QACS دریافت نمود.

این دستاورد مهم نشان‌دهنده تعهد شرکت بیمه اتکائی امین به ارائه خدمات با بالاترین کیفیت، رسیدگی مؤثر به شکایات مشتریان و بهبود مستمر رضایتمندی آنهاست.

با کسب این استانداردها، شرکت بیمه اتکائی امین به جمع سازمان‌های پیشرو در صنعت بیمه پیوسته و جایگاه خود را به عنوان یک شرکت معتبر و قابل اعتماد بیش از پیش تثبیت کرده است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/AHu5Gl