امروز جمعه، ۲ آذر ۱۴۰۳

تاکید مدیرعامل ایران‌خودرو بر ارایه محصول و خدمات باکیفیت به مشتریان

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جریان بازدید از خطوط تولید و مراکز ارایه خدمات به مشتریان از جمله معاونت بازاریابی و فروش و همچنین مجهزترین مرکز تماس امداد خودرویی کشور در شرکت امدادخودروایران، بر ارایه محصول و خدمات باکیفیت به مشتریان تاکید کرد.

به گزارش فراسو به نقل از ایکوپرس، علیمردان عظیمی در بازدیدی سرزده از خطوط تولید، از پروژه‌های در حال اجرا در سالن‌های تولید خودرو و رنگ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه‌ها در ابتدای سال کاری ۱۴۰۳ قرار گرفت.

وی همچنین در بازدید از مرکز تماس امدادخودروایران، در جریان آخرین جزییات طرح خدمات و امدادنوروزی قرار گرفت و کل فرآیند امدادرسانی را مورد بررسی قرار داد.

عظیمی در این بازدیدها ضمن قدردانی از کارکنانی که در ایام تعطیلات نوروزی نیز در حال فعالیت و ارایه خدمات صادقانه به مشتریان هستند، اظهار کرد: ارایه بی‌منت خدمات از سوی همکاران شرکت امدادخودرو ایران یکی از نقاط قوت برای کل گروه صنعتی است.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد ضمن حفظ کیفیت خدمات ارایه شده، سرعت بالای امداد رسانی همچنان در اولویت باشد و حصول هم‌زمان به این دو هدف، رمز موفقیت خدمات امدادی و رضایت مشتریان تلقی می‌شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به آموزش‌های ارایه شده به امداگران، اظهار کرد: دانش فنی امدادگران و تسلط آن‌ها بر ظرایف فنی، افزایش سرعت عمل در عیب یابی و در نهایت رفع عیب را به همراه دارد، بنابراین ضرورت دارد امدادگران با کسب دانش و افزایش میزان تسلط خود کوشا باشند.

در جریان بازدید عظیمی از مرکز تماس امدادخودروایران، وی در جریان روند کاهشی مدت زمان انتظار امدادرسانی قرار گرفت و بر استمرار این روند تاکید کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/8w9Gqk