امروز چهارشنبه، ۴ مهر ۱۴۰۳

با رشد ۳۵۰درصدی؛ سرمایه بیمه حکمت صبا ۱۴۰۰۰ میلیارد ریال شد

اهمیت نقش موثر افزایش سرمایه در سودآوری پایدار، ارتقاء بیش از پیش سطح توانگری مالی و همچنین افزایش کیفیت ارائه خدمات به بیمه گذاران، هیات مدیره شرکت بیمه حکمت صبا را برآن داشت تا موافقت خود را جهت افزایش سرمایه شرکت اعلام نمایند.

به گزارش فراسو، هیات مدیره شرکت بیمه حکمت صبا، با افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۳۱۱۳ میلیارد ریال به ۱۴۰۰۰ میلیارد ریال معادل ۳۵۰درصد از محل آورده نقدی سهامداران موافقت کرد.

حجت بهاری فر که به تازگی سکان هدایت این شرکت را برعهده گرفته درخصوص این افزایش سرمایه گفت: شرکت بیمه حکمت صبا در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران و همچنین ابلاغ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تعیین حداقل سرمایه برای شرکت های بیمه ای ، موضوع افزایش سرمایه را در دستور کار خود قرار داد و می توان گفت این شرکت اولین شرکتی است که بلافاصله بعد از ابلاغ این مصوبه نسبت به اجرای آن اقدام نموده است.

وی معتقد است این افزایش سرمایه موجب ارتقای رتبه توانگری مالی، تأمین منابع جهت توسعه فعالیت های آتی شرکت و همچنین حفظ و ارتقای سهم بازار کمک می کند.

بهاری فر در پایان خاطرنشان کرد: این شرکت پس از اخذ مجوز از سازمان بورس و بیمه مرکزی ایران در مدت کوتاهی از تاریخ برگزاری مجمع فرصت دارد تا نسبت به عملی نمودن این افزایش سرمایه اقدام نماید.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/7lhhlN