امروز یکشنبه، ۴ آذر ۱۴۰۳

تأکید مدیرعامل شرکت ملی پست بر لزوم پاسخگویی به ابهامات مخاطبان فضای مجازی

محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست بر لزوم پاسخگویی مدیران شبکه پستی به ابهامات مخاطبان فضای مجازی و حضور در شبکه اجتماعی ویراستی تاکید کرد.
به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ ، محمود لیایی ضمن بازدید از منطقه پستی شمال غرب در ساعت ۵:۴۵ صبح روز یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ به منظور بررسی فرایند‌های پستی با توجه به جابجایی ساعت کاری در نشست شورای اداری مدیران پست استان تهران شرکت کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در این نشست با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد ترافیک و درآمد شبکه پستی را پست استان تهران تامین می‌کند، گفت: «سایر استان‌ها با الگو قراردادن عملکرد پست استان تهران از تجربیات آن در مسیر افزایش ترافیک و درآمد استفاده نمایند.»

مدیرعامل شرکت ملی پست بهره وری بیشتر از قرارداد‌های کلان شبکه را ضروری خواند و افزود: «هم افزایی مدیران پست استان تهران و مدیران حوزه ستادی باید بیش از پیش در این زمینه افزایش یابد.»

وی به حضور پررنگ مدیران در فضای مجازی به ویژه شبکه اجتماعی ویراستی تاکید کرد و گفت: «مدیران شبکه پستی با حضور در این فضا، ضمن انعکاس رویداد‌ها و عملکرد شبکه پستی پاسخگوی شبهات و سوالات هموطنان باشند.»

در ادامه شریف زاده؛ عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به تغییر شیوه مدیریت در پست استان تهران و بهبود عملکرد این مجموعه، خواستار تنفیذ اختیارات بیشتر به مدیریت پست این استان شد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به اقدامات صورت گرفته پست تهران در خصوص ساماندهی دفاتر پیشخوان، به افزایش نواحی توزیع مرسولات در سطح مناطق پستی تهران برای ارتقای فرایند توزیع تاکید نمود.

محمد احمدی معاون فنی مدیرعامل نیز به جایگاه پست استان تهران و سهم حداکثری آن در حوزه درآمدی اشاره کرد و بر هوشمندسازی داده‌ها تاکید کرد.

در پایان عبدالرضاجنتی عطائی؛ مدیرکل پست استان تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد پست استان به چالش‌ها و مشکلات موجود اشاره کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/7D1wcz