امروز شنبه، ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)

دکترسیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن طی پیامی، فرارسیدن خجسته زاد روز رسول رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) پیامبر عظیم الشأن اسلام و امام جعفر صادق (ع) را به همه مسلمانان جهان و به ویژه همکاران گرانقدر نظام بانکی کشور و خانواده بزرگ بانک مسکن تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا؛ متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا»
هفدهم ربیع الاول؛ سالروز فرخنده میلاد باسعادت ختم رسل، فخر کائنات، اسوه و الگوی حسنه، مُبلغ مکتب انسان ساز اسلام، نویدبخش عدالت و انصاف و برابری، پیامبر رحمت و صلح و دوستی، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) است.
بی شک پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) با حضور مقدس و پُر برکت خود، معنایی بی نظیر و تکرار نشدنی به جهان هستی بخشید و مردم آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام بهره مند ساخت.
میراث گرانبهای حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در نامگذاری هفته وحدت نیز موجب اتحاد و یکپارچگی هر چه بیشتر دنیای اسلام و افزایش سرعت حرکت تمدن توحیدی و اسلامی در مسیر کمال و رشد و تعالی و حفظ اقتدار امت اسلام گردید. از اینرو هفته وحدت؛ نماد اتحاد و دوستی برای همه پیروان راستین و حقیقی دین مبین اسلام و فرهنگ قرآنی است و این ایام مبارک؛ فرصت مغتنمی است تا بار دیگر، جهان اسلام با تأکید بر انسجام و همبستگی خود به عنوان رمز موفقیت، پیروزی و سربلندی مسلمانان با هر قوم و نژاد و ملیتی بر سیاق سیره پیامبر اکرم (ص) و در سایه اتحاد، همدلی و تعامل سازنده و عزتمند در مسیری مشترک برای تحقق اهداف عالی و شکوهمند خود و کمک به مستضعفان و مظلومان عالم گام بردارد.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته وحدت و بزرگداشت قدرت و شکوه همبستگی، اتحاد و همدلی همه خواهران و برادران مسلمان جهان، فرارسیدن خجسته زاد روز رسول هدایت و خوبی ها، شفیع دنیا و آخرت، حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد با سعادت ششمین کوکب تابناک آسمان امامت و ولایت و مؤسس مذهب جعفری و پرچم دار ولایت علوی حضرت امام جعفر صادق (ع) را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفدا) و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همه مسلمانان جهان و ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه همکاران گرانقدر خود در نظام بانکی کشور و خانواده بزرگ بانک مسکن تبریک و تهنیت عرض می نمایم. همچنین از خداوند منان برای همگان، سلامتی، سعادت و‌ توفیق خدمت صادقانه و اثرگذار در راه تحقق اهداف و آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم عزیزمان را مسألت دارم و امیدوارم که همواره در پیروی و دفاع از دین حق، استوار و ثابت قدم باشیم. ان شاءالله.
سید عباس حسینی – مدیر عامل بانک مسکن

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/6rwFG0