امروز سه شنبه، ۱ آبان ۱۴۰۳

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر هسته مرکزی گزینش پست بانک ایران

آیین تکریم و معارفه مدیر هسته گزینش پست بانک ایران با حضور مشاور وزیر و دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل پست بانک ایران، صبح امروز در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، حجت الاسلام والمسلمین ملکی دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر از زحمات داود سبوحی مدیر قبلی این هسته، بر ضرورت و اهمیت گزینش نیروی انسانی به عنوان یک اصل برای دستگاه‌های اجرایی و دولتی تاکید کرد و گفت: انتخاب افراد شایسته و امانتدار در بانک‌ها و همه سازمان‌ها بسیار مهم است و باید به آن مانند یک تخصص، نگاه کرد و بر تقویت ارتباطات و تعاملات کارکنان بانک با هسته گزینش را مورد تاکید قرار داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید مقوله آموزش منابع انسانی را در اولویت قرار دهیم، افزود: تسلط و توانمند سازی در حوزه تخصصی موضوع بسیار مهمی در شبکه بانکی است و باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.
در ادامه این مراسم، بهزاد شیری مدیرعامل بانک، با تقدیر از داود سبوحی در مدت تصدی مدیریت هسته گزینش بانک، گفت: هسته گزینش بخش اصلی برای انتخاب نیروی انسانی شایسته و امانتدار در بانک است و تاکنون عملکرد بسیار خوبی در این حوزه برای انتظام بخشی صورت گرفته و انتظار می‌رود کماکان در مسیر تحقق اهداف برنامه‌‌ریزی و تمهدات لازم، انجام شود.
شیری با اشاره به ورود ۵۱۰ نفر نیروی جدیدالاستخدام در آذرماه برای بانک، تصریح کرد: هسته گزینش بهترین انتخاب را برای استخدام نیروی انسانی توانمند و پاکدست، خواهد داشت.
همچنین در ادامه، سید محمود حسینی مدیر جدید هسته گزینش به اعلام برنامه‌های خود پرداخت و سبوحی نیز گزارشی از عملکرد خود در هسته گزینش بانک، ارائه داد.
در پایان این مراسم، حسینی به عنوان مدیر هسته گزینش پست بانک ایران معارفه و از داود سبوحی مدیر پیشین هسته گزینش بانک، تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/5htsew