امروز سه شنبه، ۱ آبان ۱۴۰۳

رییس ستاد اربعین شرکت ملی پست: زائران تمدید گذرنامه را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند

رییس ستاد اربعین شرکت ملی پست گفت: با توجه به اینکه در زمان سفر به عراق و شرکت در پیاده روی اربعین، گذرنامه زائران باید حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد، مسافران عتبات عالیات در صورت نیاز به تمدیه گذرنامه از همین حالا اقدام کنند.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست، سعید شریف زاده با اشاره به اینکه امسال ستاد اربعین شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت متمرکز در در این وزارتخانه تشکیل شده است، افزود: مهمترین وظیفه پست در این ستاد، توزیع به موقع گذرنامه‌های زائران است.
عضو هیات مدیره تصریح کرد: تمام امکانات پست در سراسر کشور، برای ارایه خدمت به زائران حسینی و تحویل به موقع گذرنامه‌ها آماده شده است.
وی با اشاره به ارایه سرویس پست یافته در طول مسیر راهپیمایی اربعین در دوسال گذشته، گفت: ارایه این سرویس امسال به این صورت است که مدارک و اشیا گمشده توسط یابنده، تحویل نمایندگی‌ کنسولگری‌ها‌، سفارتخانه‌ها، سازمان حج و زیارت، ستاد عتبات عالیات و موکب‌های منتحب در طول مسیر پیاده روی می‌شود.  پست این اشیا و مدارک را از نمایندگی‌ها دریافت کرده و در داخل کشور به آدرس مالک ارسال می‌کند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/5OktoN