امروز یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۳

درخواست یک هموطن خسارت دیده از تجارت با تبعه اماراتی از مسئولان کشور

یک هموطن اهل استان فارس که در تجارت با یک تبعه امارات عربی متحده همه سرمایه خود را از دست داده است برای احقاق حقوق خود از مسئولان ارشد کشور به ویژه از رییس جمهور درخواست کمک کرد.

به گزارش فراسو، حسین برزگر هموطن اهل استان فارس که بر اساس مدارکی که ارایه کرده از جانبازان دوران دفاع مقدس نیز است در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت :چند سال پیش در تجارت با یک تبعه امارات عربی متحده همه سرمایه و اندوخته یک عمر فعالیت تجاری خود را از دست دادم و علیرغم اقدامات و تلاش های فراوان از جمله پیگیری قضایی پرونده در دادگاههای دبی و اخذ حکم محکومیت کیفری و حقوقی تاجر اماراتی از محاکم قضایی آن کشور، اما تاکنون موفق به دریافت مطالبات خود نشدم.

وی افزود: در دولت های یازدهم و دوازدهم بارها از مقامات دولتی درخواست کردم بنابر وظیفه و مسئولیتی که بر عهده دارند مساعدت کنند تا سرمایه از دست رفته من وصول شود اما هرگز اقدام مثبتی انجام ندادند لذا مجدداً این بار از مسئولان دولت مردمی سیزدهم به ویژه از رییس جمهور محترم حضرت آیت الله رئیسی در خواست دارم تا مساعدت کنند سرمایه از دست رفته من وصول شود.

این هموطن اهل استان فارس تاکید کرد؛ بخاطر از دست رفتن همه اندوخته من  در تجارت با تبعه اماراتی، در وضعیت بحرانی بسر می برم و توان اداره زندگی خود را ندارم.

وی در پایان گفت: اسناد و مدارک اظهارات من موجود است و آماده ارایه آنها به مقامات مسئول در کشور هستم.

گفتنی است که مشخصات این هموطن زیان دیده نزد پایگاه خبری فراسوخبر موجود است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/2nouie