امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

گیلانی‌ها بیش از ۴ هزار میلیارد تومان با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان میزان کل خرید کالابرگی در استان گیلان از ابتدای شروع طرح تاکنون را ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان دانست و افزود: بیش از یک هزار میلیارد تومان از اعتبار یارانه استفاده شده است.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، «سیاوش آقاجانی» با بیان این که ۷۱۷ هزار و ۸۸۷ خانوار گیلانی از کالابرگ الکترونیکی استفاده کرده اند، گفت: شاهد انجام دو میلیون و ۴۳۰ هزار و ۹۱۹ تراکنش بودیم.

وی مبلغ کل پرداخت نقدی توسط خانوارها را ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: در طرح فجرانه نیز شاهد ۵۷۷ هزار و ۶۹۳ تراکنش در بازه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ لغایت ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بودیم.

آقاجانی با بیان این که ۴۶۳ هزار و ۷۲۳ خانوار گیلانی از طرح فجرانه استفاده کردند، ادامه داد: میزان کل خرید نیز بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که بیش از دویست و پنجاه میلیارد تومان آن اعتبار یارانه ای است.

وی با اشاره به اتصال ۴۷۹ شعبه فروشگاه زنجیره ای استان به شبکه ملی اعتبار، بیان کرد: ۵۲۵۹ شعبه فروشگاه خرد نیز در طرح کالابرگ الکترونیکی در گیلان فعال است؛ البته ۳۶۱ فروشگاه به دلیل تخلف توسط شرکت فارا غیر فعال شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان بنا به اعلام شرکت فارا میزان مشارکت خانوارها در مراحل اول، دوم و سوم طرح فجرانه در گیلان را به ترتیب ۴۵ درصد، ۷۶ درصد و ۷۰ درصد عنوان کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ctnbP3