امروز دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

رکورد فروش ماهیانه قطعات یدکی ۳۳ ساله سایپایدک شکسته شد

مدیرعامل سایپایدک گفت:طبق فرمایش ریاست محترم فقید جمهوری اسلامی مبنی بر تلاش،کوشش و خدمت صادقانه و با همت تمامی همکاران و بر اساس دستور مدیرعامل گروه، رکورد ماهیانه فروش قطعات سایپایدک از ابتدا تاکنون، در اردیبهشت ماه سال جاری شکسته شد.

به گزارش فراسو به نقل از سایپانیوز، اردلان حسینی با اعلام این خبر افزود: در راستای تحقق برنامه فروش قطعات یدکی و افزایش سهم سایپایدک از بازار، با تلاش و کوشش تمامی کارکنان و همدلی موجود در سازمان، موفق به ثبت بالاترین رکورد فروش قطعات یدکی در سایپایدک شدیم که قطعا این روند تا پایان سال رو به افزایش و ماهیانه مجددا شکسته خواهد شد.

او ادامه داد: بالا بردن سطح کیفی خدمات در جهت رضایتمندی مشتریان با تامین به موقع قطعات ارتباط تنگاتنگی دارد و شرکت سایپایدک تمام توان خود را به کار گرفته است تا مشتری دغدغه‌ای برای تامین قطعات مصرفی خود نداشته باشد.

حسینی تاکید کرد: این میزان فروش بیانگر این واقعیت است که زنجیره فروش قطعات شرکت سایپایدک با برخورداری از سیستم دقیق توزیع و عرضه قطعات و همچنین با استفاده از شبکه‌ توانمند و منسجم، سهم بازار خود از قطعات یدکی را توسعه داده است.

مدیرعامل سایپایدک در ادامه بیان کرد: این میزان فروش مرهون تلاش و پشتکار همه همکاران و شبکه بزرگ نمایندگی‌ها و عاملیت‌های سایپایدک و تلاش همکاران در سایر بخش‌ها و شرکت‌های گروه سایپا به خصوص سازه گستر، زامیاد، سایپاپرس و … است و بر این اساس سعی داریم تا با نیاز سنجی و تامین به موقع، مدیریت فروش قطعات یدکی، کنترل و نظارت مستمر بر بازار و بهره‌گیری از روش‌های انگیزشی فروش، رضایت خاطر مشتریان بیش از پیش تامین شود.

حسینی تاکید کرد: با توجه به افزایش حجم تقاضای قطعات یدکی در سه ماه دوم سال، پیش‌بینی‌های لازم برای تامین نیاز بازار و مشتریان شبکه نمایندگی‌ها انجام شده و از این بابت مشکلی برای تامین و توزیع قطعات یدکی در بازار و شبکه نمایندگی‌ها وجود نخواهد داشت.

او افزود: جهت‌ رضایتمندی و ایجاد رضایت مردم عزیز ایران در عرصه خدمات برنامه‌هایی لحاظ کردیم که شاهد این تغییر و تحول در ماه‌های بعد خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/AUbmmO