امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس روز روابط‌ عمومی را تبریک گفت

سیاوش میرحاجی مدیر عامل و نائب رییس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی پارس در پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان پُرتلاش عرصه‌ی روابط عمومی خصوصا همکاران خود در روابط عمومی این شرکت تبریک گفت.

به گزارش فراسو، متن کامل این پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

روابط عمومی در عصر کنونی، نهادی برآمده از دل نیازهای جامعه و ارتباطات یکی از بنیان‌های اصلی قدرت جوامع برای تحقق توسعه پایدار به شمار می‌رود، با این حال مسلماً جهان امروز که عصر فشردگی زمان و گردش پُرشتاب اطلاعات است را نمی‌توان بدون روابط‌عمومی تصور کرد؛ زیرا این حلقه‌ی واسط میان مردم و مسئولان، مهم‌ترین وظیفه را در شکل‌گیری ارتباطی چندسویه و مؤثر در جامعه ایفا می‌کند.

جایگاه روابط عمومی در شرکت ها ،نهادها و سازمان‌ ها نقش یک بازوی مشورتی راهبردی است که این فرصت را به هر مجموعه می‌دهد تا خدمت و وظایف خود را به درستی به جامعه هدف اطلاع‌رسانی کرده و از توان، ظرفیت و جایگاه رسانه‌ها برای آگاهی بخشی عمومی استفاده نماید.

گرامی‌داشتِ ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای ارتباطات و روابط عمومی بوده و در حقیقت فرصت مغتنمی برای قدردانی و ارج نهادن به فعالیت آن‌هایی است که با عشق، تعهد و تخصص، در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی پا در عرصه‌ی جنگ روایت‌ها گذاشته‌اند.

 لذا این روز ارزشمند را به فعالان پُرتلاش عرصه‌ی روابط عمومی خصوصا همکارانم در روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس تبریک می‌گویم و موفقیت روزافزون آنان را در راه خدمت به مردم، کارکنان و پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

سیاوش میرحاجی – مدیر عامل ونائب رییس هیئت مدیره

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/EdbPvD