امروز یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

دستاوردهای دو روزه هلدینگ پتروشیمی جم در نمایشگاه نفت

هلدینگ پتروشیمی جم در روزهای نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت با میزبانی گسترده از شرکت‌های تولیدکننده، تأمین‌کننده و واردکننده تجهیزات و قطعات صنعتی و مواد شیمیایی با تشکیل جلسات و مذاکرات مثبت در راستای اهداف از پیش تعیین شده خود گام برداشت.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ مدیرعامل و هیئت مدیره به همراه جمعی از مدیران و متخصصان و کارشناسان هلدینگ پتروشیمی جم و شرکت‌های تابعه با حضور پررنگ و چشمگیر خود در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سال جاری توانستند به دستاوردهای قابل توجه و شاخصی دست یابند.

کارشناسان حاضر در غرفه پتروشیمی جم در جلسه‌ای با شرکت پتروشیمی شازند با محور تبادلات فنی و تخصصی و تجربیات و دانش متخصصان به توافقات کاری خوبی دست یافت و مقرر شد درباره چالش‌ها و مسائل دو مجموعه هم‌اندیشی و همیاری نمایند.

در ادامه تولیدکنندگان و سازندگان داخلی، واردکنندگان مواد شیمیایی و تامین‌کنندگان مواد شیمیایی از کشور چین در نشست با تیم منابع و تدارکات جم در خصوص ظرفیت‌های خود توضیحاتی ارائه کردند.

بسیاری از شرکت‌ها و همکاران ثابت شرکت پتروشیمی جم نیز با حضور در غرفه این شرکت به ارائه و معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود پرداختند.

گفتنی است شرکت‌های جدید داخلی و خارجی در دیدار با کارشناسان و متخصصان جم با اعلام تمایل به همکاری در خصوص زمینه‌های همکاری خود مذاکره کرده و درخواست قرار گرفتن در وندور لیست جم برای تأمین قطعات و تجهیزات موردنیاز این شرکت را داشتند.

همچنین متخصصان و کارشناسان فنی جم نشست‌هایی با شرکت‌های تولیدکننده کاتالیست، قطعات مکانیکی و دستگاه‌های صنعتی و شرکت‌های واردکننده تجهیزات ابزار دقیق و قطعات برقی، ابزارآلات صنعتی، اتصالات و… در زمینه مراودات کاری و همچنین حوزه‌هایی همچون حمل و نقل داخلی و خارجی و همینطور لجستیک دریایی داشتند و مذاکرات موفقیت‌آمیزی صورت گرفت.

گفتنی است بیست‌و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» با حضور مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی از بخش‌های مختلف این صنعت از جمله اکتشاف و تولید، حفاری، صنایع پایین‌دستی- پتروشیمی، بازرگانی حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، تولیدکنندگان فرآورده‌های نفتی و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت و بیش از ۲۰۰۰ شرکت ایرانی و خارجی از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/BGrYDr