امروز پنج شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تازه های فناوری؛ نوآوری اقتصادی و امنیت در برنامه ربیع دیده می شود

با پیشرفت مداوم فناوری، دسترسی مردم به محصولات و خدمات مالی امکان‌پذیر خواهد بود که فراگیری مالی را به سطوح بسیار بالاتری سوق می‌دهد. به همین‌ دلیل تمرکز زیادی به خدمات دیجیتالی ارائه‌شده توسط نهادهای مالی غیربانکی مانند ارائه‌دهندگان پول موبایلی یا سایر شرکت‌های فناوری مالی معطوف شده است.

به گزارش فراسو، بازار بالقوه ربیع در صنایع مختلفی مانند بازی، بازارهای پیش بینی و معاملات برون مرزی کاربرد دارد.

پروژه Rabi یک برنامه DeFi است که بر روی بلاک چین هوشمند Binance ساخته شده است. این توکن‌های رابی تولید می‌کند که به بیت کوین، طلا، نفت، دلار آمریکا و سهام شرکت‌های فناوری متصل هستند.

توکن‌های Rabi برای به حداقل رساندن نوسان قیمت طراحی شده‌اند و به‌عنوان ذخیره‌کننده ارزش، وسیله مبادله، واحد حساب و استاندارد پرداخت معوق عمل می‌کنند.

پروتکل رابی توسط دارندگان توکن RABI مدیریت می شود که سیستم و ریسک های مالی آن را از طریق حکمرانی علمی اداره می کنند. بنیاد ربیع امنیت را از طریق تأیید رسمی و طرح‌های کاهش خطرات احتمالی در اولویت قرار می‌دهد.

پروتکل ربیع یک توکن غیرمتمرکز است که توسط وثیقه پشتیبانی می شود و توسط هیچ عامل متمرکز یا واسطه مورد اعتمادی صادر یا اداره نمی شود.

این سیستم مورد تایید رسمی قرار گرفته و ممیزی های امنیتی را منعقد کرده است. بازار بالقوه ربیع بزرگ است و در صنایع مختلفی مانند بازی، بازارهای پیش بینی و معاملات برون مرزی کاربرد دارد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/dtVIq5