امروز جمعه، ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

“طرح حامی” بانک تجارت می تواند گره گشای مشکلات اقتصادی باشد

فراسوخبر/  با توجه به شرایط اقتصادی امرور آحاد جامعه، بانک تجارت بر آن شد تا با پرداخت وام های بانرخ سود و کارمزد پایین در قالب ” طرح حامی” از اقشار مختلف حمایت کند.  قطعاً پرداخت وام با سود ۴ ،۸  و ۱۴ درصدی تحت عنوان تسهیلات ارزان قیمت می‌تواند در تصمیمات اقتصادی مردم مثل خرید کالاهای سرمایه‌بر و یا راه‌اندازی کسب‌وکار کوچک تا حدودی زیادی راهبر و راهگشا شود.

با طرح حامی بانک تجارت این امکان برای همگان فراهم می شود تا منابع لازم را برای توسعه کسب و کار موردنظر تأمین کنند.

دریافت تسهیلات از طریق طرح حامی بسیار آسان است

در طرح حامی بانک تجارت ابتدا باید سپرده گذاری کرده و پس از سپری شدن بازه زمانی که متنوع و نیز نرخ های گوناگونی دارند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت با نرخ کارمزد پایین دریافت کنید.

مثلا اگر شما مبلغی را به مدت شش ماه از طریق طرح حامی در بانک تجارت سپرده گذاری کنید بین ۴۰، ۴۶ و ۷۲ درصد آن را می‌توانید تسهیلات ۴ درصدی قرض‌الحسنه و یا ۸ درصدی مرابحه با مدت بازپرداخت ۱۲، ۱۶ و ۱۸ ماهه دریافت نمایید.. اگر مبلغ بیشتری لازم داشته باشید می‌توانید با همین مدت سپرده‌گذاری، بین ۶۵، ۸۰ و یا ۱۰۰ درصد میزان سپرده‌ی خود تسهیلات مرابحه ۱۴ درصدی دریافت کنید. با این اقدام  سرمایه‌ی شما دوبرابر می شود  و به راحتی می‌توانید برنامه اقتصادی خودتان را اجرا کنید.

امروزه دریافت تسهیلات با توجه به شرایط موجود قدری مشکل شده اما با طرح حامی بانک تجارت می توانید نه تنها برای کمک به اعضای خانواده‌ بلکه از این فرصت برای دوستان و همکاران‌ هم استفاده کنید. ضمن اینکه از بابت بازگشت پول ، پیداکردن ضامن و موارد مشابه دغدغه ای نداشته باشید.

جدول طرح حامی پر از گزینه‌های متنوع است؛شرایط سپرده و تسهیلات قرض الحسنه‏/مرابحه با نرخ سود ترجیحی‏‏‏ طرح حامی بانک تجارت مطابق با جدول ذیل است:

از خصوصیات جالب توجه بانک تجارت این است که افرادی را که تمایل دارند با پرداخت نرخ سود بالاتر، وام بیشتری بگیرند راضی نگه می‌دارد و  هم آنهایی را که به دنبال نرخ کارمزد ۴ درصد هستند رضایت شان را  جلب می کند.

نکته حائز اهمیت اینکه  نرخ کارمزد پایین، امکان دریافت تسهیلات با بهره پایین مانند وام ۸ درصد و وام ۱۴ درصدی و امکان دریافت وام برای خانواده تا سقف دو میلیارد ریال مرابحه و ۵۰۰ میلیون ریال قرض‌الحسنه از مزیت‌های ارزشمند طرح حامی بانک تجارت به شمار می‌رود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/IqDEVq