امروز یکشنبه، ۳ تیر ۱۴۰۳

استقبال شرکت ایران‌دیبا از طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شرکت ایران‌دیبا در استان قزوین، تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح مهریار و اعتبار در حساب جاری امضا کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «کریم مهرتاش» مدیر کارخانه شرکت ایران‌دیبا در استان قزوین ضمن استقبال از طرح‌های رفاهی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اظهار داشت: رفاه نیروی انسانی یکی از دغدغه‌های این شرکت است و بی‌شک با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معیشت کارکنان این شرکت بهبود می‌یابد.

وی در دیدار با سرپرست معاون شعب بانک در استان قزوین، بیان کرد: شرکت ایران‌دیبا در سال ۱۳۷۳ با هدف قطع وابستگی به واردات، به تولید مستربچ و آمیزه‌های پلیمری در شهرک صنعتی لیا در استان قزوین پرداخت و با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۵۰ نفر، محصولات خود را تولید و به صنایع مختلف از جمله صنعت نساجی و پلاستیک عرضه کرد و اکنون به عنوان کامل‌ترین کارخانه در تولید مستربچ و گرانول‌های رنگی در گریدهای مختلف پلیمری شناخته می‌شود.

در ادامه این دیدار «رضا سیاه‌کالی مرادی» سرپرست معاون شعب بانک در استان قزوین نیز با تشریح وام‌ها و طرح‌های بانک، آمادگی مدیریت شعب این استان را برای ارائه خدمات مطلوب به کارکنان شرکت ایران‌دیبا اعلام کرد.

وی افزود: طرح اعتبار در حساب جاری اشخاص حقوقی از جمله مهم‌ترین طرح‌های بانک است و سازمان‌ها با انتقال حساب‌های خود به این بانک علاوه بر مزایای این طرح، از وام‌های قرض‌الحسنه بهره‌مند می‌شوند.

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح مهریار و اعتبار در حساب جاری بین ۲ مجموعه امضا شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/0N04RP