امروز یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

مدیرعامل زامیاد: عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شایسته تقدیر است

مدیرعامل خودروسازی زامیاد عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را شایسته تقدیر دانست.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «محمدرضا محمودپناه» عضو هیأت مدیره، «محمدرضا اخوان» رئیس اداره‌ کل اعتبارات و بین‌الملل، «روح‌الله منصوری» مدیر شعب بانک در استان البرز و جمعی از مدیران با دکتر «سعید علیزاده» مدیرعامل گروه خودروسازی زامیاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار «محمدرضا محمودپناه» عضو هیأت مدیره بانک ضمن تقدیر از زحمات کارکنان بانک در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، اظهار داشت: بانک در ۲ سال گذشته رشد خوبی را تجربه کرده و رسیدن به این موفقیت با همکاری و همدلی کارکنان بانک محقق شده است.

در ادامه این دیدار دکتر «سعید علیزاده» مدیرعامل خودروسازی زامیاد از همکاری ۲ مجموعه ابراز خرسندی کرد و عملکرد این بانک را شایسته تقدیر دانست.

«روح‌الله منصوری» مدیر شعب بانک در استان البرز نیز در این دیدار گفت: یکی از اهداف اصلی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بهبود رفاه کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌هاست تا در شرایط اقتصادی موجود، بخشی از نیازهای خرد آن‌ها را رفع کنیم.

وی افزود: تا کنون کارکنان گروه خودروسازی زامیاد ۲۹۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه با رقم ۱۷۰۰ میلیارد ریال دریافت کردند.
شایان ذکر است این ۲ مجموعه در سال ۱۴۰۱ تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح‌های اعتبار در حساب جاری، حمایتی و مهریار امضا کرده‌اند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/XcV9aS