امروز سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر رفاه عنوان کرد: بهره برداری بالغ بر ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در دولت مردمی سیزدهم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بهره برداری بالغ بر ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در دولت مردمی سیزدهم خبرداد و گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون،کار‌ و رفاه‌ اجتماعی«سیدصولت‌مرتضوی»درنشست شورای اداری شهرستان طالقان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری طالقان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و علمای این شهرستان، اظهار کرد: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب غیر قابل حساب است‌ ایران در عرصه های مختلف بین المللی و داخلی توفیقات فراوانی را به دست آورده است.
وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری،ایران اسلامی در جای جای جهان می درخشد و امروز معادلات جهانی باید با مشارکت ایران اسلامی حل و فصل شود. ما به استقلال سیاسی، اقتصادی و توسعه فرهنگی دست پیدا کرده ایم و این گام ها تداوم دارد‌.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دولت سیزدهم را برآمده از آرمان‌های انقلاب توصیف کرد.
وی افزود: این دولت با تکیه بر اصول، اعتقادات و جهان بینی اسلامی توانست فعل ما می توانیم را به نیکی صرف کند.
مرتضوی گفت: سیاست عزت، حکمت و مصلحت در اقدامات این دولت به خوبی می درخشد.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کارهای بسیار بزرگی در دولت در حوزه های مختلف از جمله سیاست خارجی انجام شده است، ادامه داد: عضویت ایران در مجامع بین المللی قابل توجه بوده و توسعه سیاسی،افزایش صادرات و ساماندهی تجاری از خدمات این دولت به شمار می رود.
وی یادآور شد: افرادی که از گزینه های مختلف برای ایران حرف می زدند امروز هبچ گزینه ای به جز احترام به مردم ایران ندارند.
مرتضوی تصریح کرد:در این دولت،صدها کیلومتر طرح ریلی و جاده ای به بهره برداری رسیده است. اقدامات زیادی در ایجاد و بهسازی راه روستایی نیز انجام شده است.
وی افزود:‌ در بخش تولیدکشاورزی این دولت توانست میزان تولید ۴/۵ تن  گندم را به نزدیک ۱۱ میلیون تن برساند.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: در بخش معدن رشد منفی به مثبت تبدیل شده است.در بخش نفت، گاز و پتروشیمی به تولید قبل از تحریم و صادرات ما به یک ملیون و ۷۰۰ هزار بشکه رسیده است.
وزیر رفاه بیان کرد: معدل دهه ۹۰ نرخ بیکاری ۱۱ تا ۱۲ درصد بوده اما در ۲ سال گذشته نرخ بیکاری به کانال ۷ درصد رسیده است.
وی نزدیکی طالقان به تهران و مرکز کشور را موجب رونق گردشگری عنوان کرد و گفت: طالقان باید به قطب گردشگری و کشاورزی جدید تبدیل شود.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/8waqyg