امروز پنج شنبه، ۳ خرداد ۱۴۰۳

بانکداری اینترنتی بانک تجارت با قابلیت های متنوع برای مشتریان

سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگی که گردش مالی بسیار گسترده‌ای داشته و کارکنان بسیار زیادی دارند، برای انجام امور مالی خود لازم است از خدمات ویژه‌ای برخوردار شوند تا بتوانند به بهترین شکل آن را کنترل کرده و از بروز هرگونه اختلال جلوگیری کنند.بانکداری اینترنتی بانک تجارت از جمله قابلیت هایی است که در اختیار افراد حقوقی قرار دارد

به گزارش فراسو، این سیستم می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا امور مالی خود را به‌صورت کاملاً الکترونیکی پیگیری کنند و از مزایای بسیار بیشمار دیگری نیز در این زمینه بهره ببرند. افراد حقوقی می‌توانند با کمک این سامانه به‌سهولت تمام در جریان همه امور مورد نیاز خود قرار بگیرند.قصد داریم در گزارش  همه قابلیت‌های این روش را توضیح دهیم.

بانکداری بانک تجارت و سامانه فرا

از سامانه فرا چه می‌دانید؟

یکی از خدماتی که بانک تجارت در اختیار مشتریان ویژه خود قرار می‌دهد، سامانه فرا است. این سیستم که بانک تجارت برای مشتریان حقوقی خود در نظر گرفته است می‌تواند به بهترین شکل به شرکت‌های بسیار بزرگ کمک کند تا از طریق اینترنت بانک بتوانند حساب‌های بانکی خود را کنترل کرده و آن‌ها را مدیریت کنند.

ویژگی اصلی این  سامانه در بانکداری اینترنتی بانک تجارت آن است که سازمان‌ها یا مشتریان خاص می‌توانند آن را بسته به نیاز خود سفارشی‌سازی کرده و گامی مهم در جهت شفافیت امور مالی در زمینه وجوه نقد خود بردارند. با کمک این سیستم دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای پایش حساب‌های مالی  سازمان‌ها وجود ندارد و همه امور را می‌توان به‌صورت اینترنتی و با کمک اینترنت بانک به سرانجام رساند.

ویژگی‌های سامانه فرا

برای آشنایی بیشتر با بانکداری اینترنتی حقوقی باید با مزیت‌ها و قابلیت‌هایی که بانک در اختیار مشتریان قرار می‌دهد بیشتر آشنا شوید تا بتوانید برای استفاده از آن تصمیم درستی را اتخاذ کنید؛ اما سؤال اینجا است که بانک تجارت چه مزیت‌هایی را برای مشتریان ویژه حقوقی در نظر گرفته است؟

مشتریانی که تمایل به استفاده از این روش- بانکداری اینترنتی بانک تجارت- دارند می‌‌توانند گردش حساب خود را به‌صورت اختصاصی و مناسب با شرایط موردنظر خود مشاهده کرده و پایش کنند. همچنین این امکان را دارند که وجوه مورد نظر را چه در درون سیستم بانک تجارت و چه به‌صورت بین‌بانکی از طریق سامانه‌های پایا و ساتنا منتقل کرده و همچنین مبلغ مشخص را با کمک بارگذاری یک فایل و به شیوه گروهی جابه‌جا کنند.

سفارشی‌سازی برای پرداخت‌های دوره‌ای یا حتی تسویه‌کردن قبوض به شکل تکی یا مجموعه‌ای از آن‌ها از جمله خدماتی است که این سامانه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. افراد صاحب حساب می‌توانند چک‌های صیادی خود را از طریق این شیوه صادر کرده و دریافت آن را تأیید کنند. علاوه بر این موارد برخی قابلیت‌های دیگر نیز وجود دارند که بانک تجارت در خصوص این سامانه در نظر گرفته است. این مزایا را در قالب بخش‌های مختلف در ادامه بررسی می‌کنیم که عبارت هستند از:

با کمک این سیستم می‌توان امور کارتی را نیز تسهیل کرد

امکانات در زمینه پایش اطلاعات حساب

از جمله مزایایی که بانک تجارت در قالب بانکداری اینترنتی بانک تجارت برای مشتریان خود در نظر گرفته این است که بتوانند اطلاعات حساب خود را شخصی‌سازی کرده و به‌این‌ترتیب آن را کنترل کنند. مشتریان می‌توانند تراکنش‌هایی را که در بازه یک‌هفته‌ای انجام داده‌اند مشاهده کرده و حتی گردش حساب خود را برای روز جاری و گذشته به‌صورت کامل مور بررسی قرار دهند.

صاحبان شرکت‌ها می‌توانند حساب قرض‌الحسنه یا کوتاه مدت برای سازمان خود افتتاح کنند و این افتتاح حساب به‌صورت الکترونیکی خواهد بود و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

ویژگی‌های انتقال وجه

شرکت‌هایی که از این سامانه برای سازمان خود استفاده کنند می‌توانند روزانه تا سقف ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در حساب‌های درون بانکی خود وجه مورد نظر را جابه‌جا کرده و حتی اقساط خود را به کمک این سامانه به‌صورت خودکار پرداخت کنند. صاحبان شرکت می‌توانند وجه مشخص شده را به کارت تجارت منتقل کرده یا با کمک سیستم پایا تا سقف ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ و سیستم ساتنا تتا ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ به حساب‌های دیگر شرکت واریز کنند.

از طرف دیگر امکان پرداخت مبلغ مورد نظر از یک حساب به‌صورت گروهی به حساب‌های دیگر درون بانکی یا حساب‌های دیگر بین‌بانکی از طریق بارگذاری فایل یا سامانه پایا در اختیار مشتریان قرار گرفته شده است. همچنین می‌توان برای انتقال از طریق پایا از بارگذاری فایل نیز استفاده کرد.

خدمات چک صیادی برای مشتریان ویژه بانک تجارت

سامانه فرا چه مزایای دیگری دارد؟

علاوه بر مواردی که ذکر شد بانکداری اینترنتی بانک تجارت به مشتریان کمک می‌کند تا بتوانند از مزایا و قابلیت‌های دیگری نیز بهره‌مند شوند که بهتر است با آن آشنا شوید. این مزایا می‌تواند در جهات مختلف امور بانکی را برای مشتریان ویژه و شرکت‌های بزرگ تسهیل کند. این قابلیت‌ها عبارت هستند از:

  • خدمات تلفن همراه: قابلیت پین شارژ و شارژ مستقیم برای اپراتورهای داخلی
  • پرداخت‌های شناسه‌دار: این پرداخت می‌تواند به حساب‌های افراد یا سازمان‌های دیگر بوده یا به‌صورت شناسه‌دار سازمانی یا دو شناسه‌ای انجام شود.
  • خدمات در زمینه چک‌های صیادی: ثبت و انتقال چک‌های وارده، ثبت چک‌های صادره و استعلام از چک‌های صیادی از جمله این خدمات است. همچنین می‌توان به‌صورت گروهی چک‌های وارده و صادره را ثبت کرده و این کار باید بر اساس قانون جدید چک انجام شود.
  • خدمات کارت: هر خدمتی در زمینه کارت شامل بررسی موجودی، خرید انواع شارژ تلفن همراه و انتقال وجه موردنظر به کارت‌های دیگر و همچنین مسدودکردن کارت‌ها از جمله این خدمات محسوب می‌شود.
  • عضویت در باشگاه مشتریان
  • امکان کارتابل تراکنش
  • بررسی نمای کلی از حساب‌ها
  • قراردادن مجموعه حساب‌ها در قالب یک دسته
  • سفارشی کردن پرداخت‌های شرکت‌ها به‌صورت خودکار و تا زمان معین
  • اقدامات در زمینه اطلاعات شخصی: تغییر اطلاعات شخصی مانند تغییر رمز یا میان‌بر
  • خدمات پیامک: فعال‌کردن یا غیرفعال‌کردن پیامک، تغییر شماره‌ای که پیامک به آن ارسال می‌شود
سخن پایانی

سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ برای شفاف‌سازی امور مالی خود نیاز به کنترل و پایش مداوم حساب‌های بانکی دارند  و اغلب ناچارند برای این کار مدام به‌صورت حضوری به شعب بانک موردنظر مراجعه کنند. این کار هم نیاز به زمان بسیاری دارد و هم می‌تواند از شفافیت حساب بکاهد.

بانکداری اینترنتی بانک تجارت روشی است که در آن بانک تجارت برای مشتریان ویژه خود خدماتی را در نظر گرفته است تا بتوانند به‌سهولت امور حساب‌های مالی خود را کنترل کرده و آن‌ها را مدیریت کنند. برای ورود به این نوع بانکداری به‌صورت حضوری یا غیرحضوری می‌توانید اقدام کنید.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/A8PgQt