امروز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار جهانگردان هندی با شهروند جهانی ایرانی در مجموعه سعدآباد

جهانگردان هندی که به تهران رسیده اند، در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با عبدالله امیدوار جهانگرد ایرانی و شهروند جهانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش فراسو، گروه لال‌پری» که یک خانواده جهانگرد هندی هستند با دو خودرو، یک کمپر و یک خودرو تاریخی۷۳ ساله از مقصد هندوستان با شعار و صلح و دوستی، مسیر ۱۲هزار کیلومتری را در سفر به چندین کشور دور دنیا، آغاز کرده‌اند، آنها چند روزی است در ایران هستند و امروز چهارشنبه – ۲۲ شهریور- از مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در تهران بازدید کردند.

دیدار جهانگردان هندی با شهروند جهانی ایرانی در مجموعه سعدآباد + فیلم

جهانگردان هندی در سعدآباد در بازدید از موزه برادران امیدوار( اولین و تنها موزه گردشگری ایران) با عبدالله امیدوار جهانگرد ایرانی و شهروند جهانی، دیدار و گفت وگو کردند.

در این بازدید صمیمانه، از موزه های برادران امیدوار، اتومبیل های سلطنتی و کاخ موزه ملت در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، بازدید به عمل آمد که بسیار مورد توجه این جهانگردان قرار گرفت.در این برنامه چند خودرو کلاسیک دیگر به همراه تیم کانون جهانگردی و اتومبیلرانی این گروه را همراهی کردند.

دیدار جهانگردان هندی با شهروند جهانی ایرانی در مجموعه سعدآباد + فیلم

این خانواده در ایران تاکنون در طول مسیر، از بندر عباس، شیراز، لار، اصفهان، آباده و کاشان عبور کرده اند. در بدو ورود به هر شهر توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی و ادارات کل استان ها، از این گروه استقبال به‌عمل آمده است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/yvt4Jq