امروز دوشنبه، ۴ تیر ۱۴۰۳

مجمع عادی به طور فوق‌العاده بیمه تجارت نو اول مرداد ماه برگزار می شود

هیأت مدیره شرکت بیمه تجارت نو با صدور اطلاعیه ای سهامداران این شرکت را به حضور در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام در روز یکشنبه اول مرداد ماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.

به گزارش فراسو، متن کامل این آگهی بدین شرح است:

دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام
شرکت بیمه تجارت‌نو(سهامی عام)

ثبت شده به شماره ۴۸۹۳۴۱ تهران شناسه ملی ۱۴۰۰۵۷۲۵۲۳۷

پیرو آگهی‌های دعوت از داوطلبان عضویت در هیات مدیره بیمه در روزنامه کثیر الانتشار دنیای اقتصاد به شماره‌های ۵۵۰۹ مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ و ۵۶۶۴ مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ و با عنایت به درخواست سهامداران شرکت طی نامه واصله در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ و به استناد ماده ۹۵ لایحه اصلاح قانون تجارت، بدینوسیله از کلیه صاحبان محترم سهام شرکت بیمه تجارت‌نو(سهامی عام) و نمایندگان و وکلای قانونی آنان دعوت می‌گردد تا در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت که رأس ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ در کانون فرهنگی تربیتی شهید مفتح واقع در تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نبش خیابان کوشا، مجموعه فرهنگی تربیتی شهید مفتح – سالن همایش‌ها برگزار می‌گردد، حضور بهم رسانند.

در راستای رعایت ماده ۹۹ لایحه اصلاح قانون تجارت، سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی سهم می‌توانند جهت دریافت برگ حضور در مجمع از ساعت ۷ صبح همان روز با در دست داشتن کارت ملی، وکالت‌نامه معتبر و یا معرفی نامه‌های رسمی به آدرس فوق مراجعه نمایند.

همچنین امکان حضور مجازی در این مجمع از طریق پایگاه اطلاع رسانی شرکت بیمه تجارت‌نو به نشانی www.tejaratnoins.ir فراهم شده است.

دستور جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده:

  1. انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیأت مدیره
  2. سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده باشد.

هیأت مدیره شرکت بیمه تجارت‌نو(سهامی عام)

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/WGXVRE