امروز جمعه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سعدآباد تا پنجشنبه تعطیل است

 مجموعه فرهنگی سعدآباد روزهای نهم و دهم خردادماه تعطیل شد.

به گزارش فراسو، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد علاوه امروز و فردا (هفتم و هشتم خردادماه) روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (نهم و دهم خردادماه) نیز تعطیل است.

روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه سعدآباد پیشتر اعلام کرده بود که این مجموعه به مدت ٢ روز (هفتم و هشتم خردادماه)، تعطیل است، اکنون در اطلاعیه ای توضیح داده است که این مجموعه تا عصر چهارشنبه تعطیل است و فعالیت خود را از صبح روز پنجشنبه صبح (یازدهم خردادماه) آغاز می‌کند و پذیرای بازدیدکنندگان و گردشگران خواهد بود.

معمولا مراسم تشریفات استقبال رسمی از مقامات و رهبران کشورهایی که به تهران سفر می‌کنند در بخشی از مجموعه سعدآباد برگزار می‌شود و برای رعایت دستورالعمل‌های تشریفاتی و امنیتی مجموعه موزه‌ها و کاخ موزه‌های سعدآباد تعطیل می‌شوند.

«هیثم بن طارق آل سعید» سلطان عمان در راس هیأتی سیاسی امروز به تهران  آمد و بنا به اعلام مهدی رحیمی مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری «قربانقلی بردی محمداف» رئیس شورای مصلحت ترکمنستان به عنوان عالی‌ترین مقام کشور همسایه شمالی روز سه شنبه – نهم خرداد – به ایران سفر کنند.

مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد با وسعت ۱۱۰ هکتار در منطقه تجریش و به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی‌تاریخی پایتخت است و در نیمه اول ۱۴۰۲ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ و فروش بلیت تا ساعت ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان، گردشگران و علاقه‌مندان به تاریخ، فرهنگ و هنر کشور است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/T2tH71