امروز پنج شنبه، ۳ خرداد ۱۴۰۳

برگزاری رویداد هم‌افزایی و همکاری شستا و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری

رویداد هم‌افزایی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با هدف امضای توافق‌نامه بین این دو نهاد و امضای تفاهم‌نامه و قراردادها بین شرکت‌های تابعه شستا و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،این رویداد با امضای توافق‌نامه بین شرکت شستا و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در سالن اجتماعات شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این رویداد که با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «روح‌الله دهقانی‌فیروزآبادی» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری  و «ابراهیم بازیان» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی برگزار شد ٩ تفاهم‌نامه و قرارداد بین شرکت‌های تابعه شستا و شرکت‌های دانش‌بنیان به امضا رسید.
رونمایی از محصولات دانش‌بنیان دارویی از دیگر بخش‌های این برنامه بود.
همچنین در این رویداد، از مرکز نوآوری رادیناس با هدف به‌کارگیری دانش و فناوری در حل چالش‌ها و مسائل شرکت‌های صنعتی و تولیدی و همچنین تأمین مالی با استفاده از ابزارهای نوین برای طرح‌های دانش‌بنیان رونمایی شد.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/MdgqeE