امروز دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۳

آزادی ۲۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان گلستان با کمک بانک قرض الحسنه مهر ایران

مراسم آزادی ۲۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با کمک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شهر گرگان برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این مراسم که با حضور «عیسی امامی» رئیس هیات مدیره بانک، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان، مدیرکل زندانهای استان و جمعی از مسئولین استانی همراه بود، با کمک هفت میلیارد ریالی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که در راستای عمل به مسئولیتهای اجتماعی و از محل جرائم تأخیر تأمین شده بود، ۲۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شدند.
رئیس هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن تبریک به خانواده زندانیان آزاد شده، بیان کرد: بانک قرضالحسنه مهر ایران همواره در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی پیشرو بوده است.
امامی افزود: با آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، شاهد آزادسازی نیروی مولد جامعه خواهیم بود و ایمان داریم حضور فعال این افراد در فضای کار و فعالیت‌های اقتصادی می‌تواند ایجاد آرامش در خانوادهها و جامعه را در پی داشته باشد.
مدیرکل زندان‌های استان گلستان ضمن تقدیر از مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در انجام این امر حسنه ابراز داشت: اهتمام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مشارکت فعال در فعالیت‌های عام‌المنفعه می‌تواند الگویی برای سایر دستگاه‌های اجرایی باشد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/LBRfIH