امروز شنبه، ۱۴ مهر ۱۴۰۳

صادرات بیش از یک میلیارد دلاری تعاونی‌ها در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در رأس هیأتی از مدیران ارشد تعاون این وزارتخانه به استان اردبیل سفر کرده است  از صادرات بیش از یک میلیارد دلاری تعاونی‌ها در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی مسکنی» در نشست هم‌اندیشی کارکنان بخش تعاون استان‌های شمال‌غرب کشور اظهار کرد: براساس مصوبه سال گذشته شورای عالی اشتغال، ۲۵ درصد تسهیلات کشور برای توانمندسازی تعاونی‌ها و رونق اشتغال به بخش تعاون اختصاص یافت.

وی، مردم را محور اصلی اشتغال‌آفرینی در دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: در قانون جدید بودجه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی مقرر شد ۳۰ درصد واگذاری‌ها در حوزه تعاون باشد و ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه لحاظ‌ شود که عملی‌کردن این طرح برای بخش تعاون بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
مسکنی با اشاره به فعالیت ۱۰۱ هزار تعاونی در کشور، گفت: توانمند‌سازی تعاونی‌ها برای خروجی و نتیجه‌دادن در حوزه رونق تعاون و اقتصاد مبنای کار است.
معاون امور تعاون تأکید کرد: نیاز است حکمرانی تعاون در کشور را جا بیندازیم که این امر نیازمند همت همگانی است تا شاهد تحول در حوزه تعاون باشیم.
در جریان این سفر «مهدی مسکنی» معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی «یاسر‍ عبداللهی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل و «بهروز رحیم‌زاده» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل کارخانه گروه صنعتی آرتا‌پلاست اردبیل نیز بازدید کردند.
معاون امور تعاون همچنین در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل حضور یافت
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/7rcyZf