امروز جمعه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رشد ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در پایان معاملات هفته

شاخص کل بورس تهران در پایان ساعت کاری امروز(چهارشنبه بیست‌وهشتم دی‌ماه) رشدی ۲هزار و ۹۵ واحدی داشت و در سطح یک میلیون و ۶۸۹ هزار و ۱۴۳ واحدی قرار گرفت.

به گزارش فراسو، تمام شاخص‌های بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه سبزپوش بودند به نحوی که شاخص کل در پایان معاملات با ۲هزار و ۹۵ واحد (معادل ۰.۱۲ درصد) افزایش، به یک میلیون و ۶۸۹ هزار و ۱۴۳ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم افزایشی ۴۷۶ واحدی داشت و ۳۸۳ هزار و ۸۹۷ واحد شد.

شاخص کل هم وزن نیز با ۲ هزار و ۵۳۹ واحد رشد، در سطح ۵۲۶ هزار و ۱۸۷ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت هم وزن هم با یک هزار و ۵۱۰ واحد افزایش، ۳۱۲ هزار و ۹۹۳ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با یک هزار و ۷۲ واحد افزایش، شاخص بازار اول با ۵۵۴ واحد رشد و شاخص بازار دوم هم با هفت هزار و ۲۴۹ واحد افزایش به ترتیب به ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۲۰۹ واحد، یک میلیون و ۲۷۷ هزار و ۵۳۹ واحد و ۳ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۶۹۵ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس نیز رشدی ۶۷ واحدی داشت و در سطح ۲۱ هزار و ۵۰۷ واحدی ایستاد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۱۵ میلیارد و ۶۱۸ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۸ هزار و ۵۶۵ میلیارد تومان در ۷۳۹ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس هم ۷ میلیارد و ۵۶۶ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۷ هزار و ۷۶۱ میلیارد تومان در ۴۹۰ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر مثبت در رشد ۲هزار واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای میدکو، شتران، وامید، شپنا و شبندر و بیشترین تاثیر منفی هم مربوط به نمادهای خودرو و شستا بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم شتران، خودرو، شپنا، سابیک، خگستر، شستا و شبندر بودند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/xGmU1O