امروز جمعه، ۴ خرداد ۱۴۰۳

«پگاه» برند معتبر تولید لبنیات در خاورمیانه

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از پگاه آذربایجان شرقی گفت: «پگاه» برند معتبر تولید شیر و فرآورده‌های لبنی، در خاورمیانه است.

به گزارش فراسو به نقل از  روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، نعمت الله ترکی سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی ضمن اعلام این مطلب، افزود: برند پگاه به جهت کیفیت مطلوب محصولات تولیدی، نیاز به تبلیغ ندارد و مردم از آن رضایت دارند.

او با اشاره به ضرورت حمایت از مجموعه‌های کشت و صنعت در تامین شیرخام تاکید کرد: بی‌تردید احداث شرکت‌های کشت و صنعت و دامپروری یکی از مهمترین برنامه‌های صندوق بازنشستگی کشوری است و در این زمینه برای توسعه تولید، یک برنامه جامع و کاملی داریم که بر اساس آن پیش خواهیم رفت.

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: تولید، مهم‌ترین عامل رشد اقتصادی محسوب می‌شود که در ابعاد مختلف به شکوفایی اقتصاد کمک می‌کند. تولید سبب افزایش صادرات و کاهش واردات شده و با کاهش نرخ بیکاری باعث رشد دانش می‌شود و همه این‌ها در نهایت منجر به رشد اقتصادی و قدرت و پیشرفت می‌شود.

وی همچنین از تشکیل کانون‌های ارزیابی و پژوهشگاه‌ها به‌منظور تهیه بانک اطلاعتی و استعدادیابی خبر داد و
ابراز امیدواری کرد: با برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین جانشین پروری، بتوانیم صنایع بزرگی مانند صنایع شیر ایران را همچون همیشه با اقتدار در صحنه کار و تولید کشور، ببینیم.

سید جلال هاتف مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی نیز ضمن ارائه گزارشی از روند برنامه های جاری و همچنین برنامه‌های توسعه این مجموعه ابراز امیدواری کرد: با سرمایه گذاری مناسب در این شرکت، بتوانیم شاهد رشد بیش از پیش تولید به ویژه در حوزه محصولات جدید باشیم.

بازدید از خطوط تولید و دیدار با کارگران این مجموعه و آشنایی با محصولات جدید تولید شده در این شرکت، از دیگر برنامه های حضور سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در پگاه تبریز بود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Uhzpmx