امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور فعال و پاسخگویی مدیران بانک مسکن در شعب

معاون مدیر عامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی به همراهی سرپرست مدیریت منطقه شرق کشور و مدیرشعب اصفهان در میز خدمت شعبه مرکزی کاشان، پاسخگوی مشتریان بانک بود.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا؛ عضو هیات عامل بانک مسکن در حاشیه میز خدمت شعب حوزه شمال اصفهان که به مناسبت هفته دولت و با حضور مهدی بلوچی سرپرست شرق کشور و حسن نوروزی مدیر شعب استان برپا شد، گفت: با توجه به اینکه بانک مسکن با تمام توان درصدد اجرای منویات دولت سیزدهم و رییس جمهوری در طرح نهضت ملی مسکن است؛ بنا به دستور ویژه مدیرعامل بانک به مناسبت هفته دولت، مبنی بر برپایی میزخدمت در تمامی شعب بانک مسکن، برآن شدیم تا به منظور رفع مشکلات و دغدغه‌ها و ارائه راهکارهای مناسب برای مشتریان بانک در حوزه شمال اصفهان، بدون واسطه و مستقیم با برپایی میز خدمت در محل شعبه مرکزی کاشان ، به بررسی مشکلات و مسائل مشتریان بپردازیم.

وی در ادامه، وجود نیروهای متخصص ،با انگیزه ، جوان ، باورمند،توانمند و با روحیه بانک مسکن را از سرمایه های واقعی بانک دانست و گفت : از دیدگاه مدیرعامل بانک ، روسای شعب در سراسر کشور نقش مدیرعامل را ایفا می کنند و ضروری است در جهت رفع مشکلات مردم از استقلال عمل کافی برخوردار باشند.

معاون مدیرعامل در امورشعب وبازاریابی بر نقش تعیین کننده مشتریان در بازاررقابتی فعلی اشاره کرد و گفت : پاسخ و توجه به خواسته های مشتریان به ویژه مشتریان عمده بخش مسکن و ساختمان و جلب رضایت حداکثری ایشان، از موارد بسیار مهم و مورد تاکید اولیای بانک است.

گفتنی است، جذب یکی از مشتریان هدف قدیمی بانک ، تخصیص تسهیلات به برخی مشتریان حقیقی و حقوقی و رفع موانع و مشکلات دیگر مراجعان از دستاوردهای مهم این میز خدمت بود.

 

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/hGjVJE