امروز پنج شنبه، ۳ خرداد ۱۴۰۳

پرداخت بیش از ۴ هزار و ۶۵۹ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده

مدیرعامل بانک مسکن گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲ هزار و ۷۶۰ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی به ۱۰ هزار و ۷۴۷ واحد توسط بانک مسکن پرداخت شد.
به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن میزان ارایه تسهیلات نوسازی به متقاضیان را در بافت‌های فرسوده توضیح داد و اعلام کرد: در مجموع از ابتدای اجرای طرح نوسازی از سال ۱۳۹۸ تاکنون ۳۴ هزار و ۷۱۵ نفر متقاضی دریافت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده به بانک مسکن معرفی شد که بانک مسکن با تعداد ۳۴ هزار و ۱۳۳ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۶۵۹ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

مدیرعامل بانک مسکن در خصوص ارایه تسهیلات نوسازی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون نیز بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۰ هزار و ۷۵۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده به بانک مسکن معرفی شدند که بانک با ۱۰ هزار و ۷۴۷ واحد برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کرده است.

شایان افزود: مبلغ قرارداد منعقد شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون برای متقاضیان نوسازی در بافت فرسوده ۲ هزار و ۷۶۰ میلیاردتومان بوده است.

بر اساس اعلام بانک مسکن، از سال ۱۳۹۸ تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ نیز تعداد ۲۳ هزار و ۹۷۵ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند که بانک طی این مدت با ۲۳ هزار و ۳۸۶ واحد قرارداد منعقد کرد و یک هزار و ۸۹۸ میلیاردتومان تسهیلات به این تعداد از متقاضی در مدت اعلام شده پرداخت شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/xRe2vk