امروز شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تدابیر ویژه پست در توزیع گذرنامه‌های زائران

در دیدار رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست و رئیس پلیس ناجا و گذرنامه؛ خدمت رسانی بهینه و ویژه به زائرین حسینی مورد تاکید قرار گرفت و راهکارهای موجود بررسی شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره و رئیس ستاد اربعین این شرکت عصر دیروز۲۱ تیر ۱۴۰۱ با سردار ذوالقدری رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه دیدار و از تدابیر ویژه در خصوص توزیع گذرنامه های زائرین خبر داد.

شریف زاده با تاکید بر اهمیت همکاری مشترک برای خدمت رسانی بهتر به هموطنان خواستار اطلاع رسانی درباره اقدام به موقع برای اخذ و یا تمدید گذرنامه ها در راستای جلوگیری از تراکم کاری در ایام منتهی به اربعین شد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه برای اولین بار در شرکت ملی پست ستادی ویژه اربعین تشکیل گردیده است اعلام کرد: «مجموعه پست تدابیر مشخص و جداگانه ای در خصوص توزیع گذرنامه های هموطنان اتخاذ نموده است.»

سردار ذوالقدری رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه با استقبال از تشکیل ستاد اربعین شرکت ملی پست ضمن پیش بینی رشد قابل توجه حضور زائرین در اربعین امسال اظهار امیدواری کرد که شرایط توزیع گذرنامه به هموطنان با همکاری مشترک این دو نهاد به نحو مطلوبی صورت پذیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت حضور بی دغدغه زائران حضرت سیدالشهدا(ع) فراهم شده است، پیشنهادهایی درباره ارتقای خدمات به هموطنان در حوزه های گذرنامه ارائه کرد.

در پایان مقرر شد کارشناسان دو حوزه نسبت به استفاده از ظرفیت های موجود مذاکره و برنامه ریزی داشته باشند.‌

گفتنی است در این نشست غضنفری معاون فنی و بازرگانی، بومیان دستیار مدیر عامل، وطن پرست مدیر کل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران و جنتی مدیر کل پست استان تهران نیز حضور داشتند‌.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/atEoJQ