امروز جمعه، ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

رئیس کل بیمه مرکزی در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از تلاش همه فعالان این عرصه در جهت توسعه فرهنگ بیمه و همگانی سازی محصولات متنوع آن قدردانی کرد.

به گزارش فراسو، متن این پیام بدین شرح است:

به نام خداوند نون و قلم

روزهای ثبت شده در تقویم برای یادآوری مناسبتها طراحی شده اند و بیست هفتمین روز اردیبهشت با مفهوم گسترده ارتباطات گره خورده است.

ارتباطات در هزاره سوم نیاز چندانی به یادآوری ندارد، چرا که عصر «هر شهروند یک رسانه» فرا رسیده و شاخصه های اصلی ارتباطات از حوزه های خاص به ساحت عام کوچ کرده است.

اگر این فراگیری ارتباطات با تخصص و تعهد همراه باشد چتر سلامت اطلاعاتی بر فراز جامعه گسترده می شود، اما اگر «شهروند-رسانه» در مسیر نامناسبی حرکت کند چیزی جز تنش زایی، شایعه سالاری و تشنج آفرینی نصیب مردم نخواهد شد.

مأموریت های حساس اهالی ارتباطات و روابط عمومی های خوشفکر این است که از حریم اطلاع رسانی سالم صیانت کنند و از ملت شریف ایران در برابر دسیسه های رسانه های معاند محافظت نمایند.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامیده شده، اهمیت رسانه های پشتیبان بیش از پیش نمایان می شود و امید است که ارباب جراید از این فرصت بزرگ تاریخی بهره کافی و وافی را نصیب خود کنند.

محوریت تولید در سال ۱۴۰۱ در ادامه مانع زدایی های سال گذشته به مفهوم تکمیل زیرساخت های توسعه است و رسانه ها به عنوان حلقه واسط بین رونق تولید و رشد اشتغال نقش آفرینی می کنند.

خوشبختانه همراهی اهالی رسانه و اصحاب روابط عمومی با نیروهای خبره در سالهای اخیر توانسته غبار غربت را از چهره صنعت بیمه پاک کند و مفاهیم پیچیده آن را به زبانی ساده در پیشگاه عموم مردم به نمایش در بیاورد.

به سهم خود از همدلی های بی شائبه و مجاهدت های بی منت تمامی عزیزان در مسیر توسعه فرهنگ بیمه و همگانی سازی محصولات متنوع آن سپاسگزارم و اجر معنوی و توفیق روزافزون این عزیزان را از درگاه پروردگار یگانه خواستارم.

مجید بهزادپور

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/lLvlBp