امروز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنده مناقصه فرودگاه جده مشخص شد

شرکت بین‌المللی هوانوردی ایرلند دی‌ای‌ای (DAA)، برنده قرارداد پنج ساله بهره‌برداری از فرودگاه بین‌المللی ملک عبدالعزیز در جده، عربستان سعودی شد.

به گزارش فراسو به نقل از اریش نیوز، این قرارداد چند میلیون یورویی برای پشتیبانی، مدیریت و مشاوره در مورد عملیات فرودگاهی، توسعه تجارت هوانوردی، درآمدهای غیرهوایی و مدیریت تسهیلات در شهر بندری دریای سرخ، دومین شهر بزرگ بعد از ریاض منعقد شده است.

این سومین قراردادی است که این شرکت در عربستان سعودی برنده شده است.

نیکلاس کول، مدیرعامل شرکت دی‌ای‌ای گفت: فرودگاه بین‌المللی ملک عبدالعزیز در جده سنگ بنای چشم‌انداز هوانوردی عربستان سعودی در سال ۲۰۳۰ و دروازه بین‌المللی به شهرهای مقدس مکه و مدینه است.

ما از برنده شدن این قرارداد بین‌المللی بسیار مهم خوشحال هستیم و یک تغییردهنده بازی برای گروه بین‌المللی ما خواهد بود. همچنین مشتاقانه منتظر ایجاد یک شراکت استراتژیک با فرودگاه‌های عربستان سعودی هستیم.

شرکت فرودگاه‌های جده پس از یک فرآیند مناقصه رقابتی که شامل اپراتورهای فرودگاهی از اروپا، آسیا و آفریقا بود، قرارداد این شرکت را دریافت کرد.

شرکت مذکور علاوه بر تجارت خود در عربستان سعودی، مدیریت فرودگاه، عملیات و مشاوره تعمیر و نگهداری به مشتریان در استرالیا، فیلیپین و بریتانیا ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Lwhl1q