امروز چهارشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

از کارکنان برتر عرصه کار و تولید شرکت سایپاسیتروئن تقدیر شد

همزمان با فرا رسیدن روز کار و کارگر، از ۱۸ نفر از تلاشگران نمونه عرصه کار و تولید شرکت سایپاسیتروئن تقدیر شد.

به گزارش فراسو به نقل از سایپانیوز، مهدی صادقی،‌ مدیرعامل سایپاسیتروئن در مراسم تقدیر از کارکنان برتر این شرکت با بیان اینکه نقش کارکنان در موفقیت‌های سایپاسیتروئن، بر همگان آشکار است و  این شرکت متقابلاً عرصه را برای رشد و پیشرفت پرسنل خود مهیا کرده است، گفت: همراهی، همکاری و همدلی کارکنان و کارگران می‌تواند اهداف و چشم انداز سایپاسیتروئن را محقق کند.

او نگاه مردم در فرهنگ ایرانی و دین مبین اسلام به جایگاه کار و کارگر را به آن چیزی که در دنیا اتفاق می‌افتد، متفاوت دانست و تصریح کرد: کارگر در دنیا به عنوان یک ابزار برای تولید ثروت  شناخته می‌شود در حالی که در شرع و فرهنگ ما، کارگر شأن بالایی دارد و  شاید بعد از اعیاد مذهبی، بزرگترین روز برای شرکت‌های صنعتی، تجاری و اقتصادی، روز کارگر باشد.

صادقی نقش خانواده کارگران را در موفقیت آنها بی‌بدیل دانست و یادآور شد: هرکس که در هر شغلی به موفقیتی می‌رسد امکان ندارد که بدون حضور خانواده خوب و پشتیبان، به آن دست پیدا کند.

گفتنی است این مراسم با حضور تعدادی از مدیران دولتی شهر کاشان و جمعی از کارکنان و خانواده هایشان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/0GQaHr