امروز سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیران بیمه و درمان تأمین‌اجتماعی خراسان جنوبی معرفی شدند

طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی، معاون استاندار خراسان جنوبی و مسئولین استانی، سید حسین فراتی به عنوان مدیرکل جدید و دکتر ابوالفضل سبحانی به عنوان مدیر درمان جدید تأمین‌اجتماعی خراسان جنوبی معارفه و از خدمات علیرضا محمدی مدیرکل سابق و دکتر فرزاد فیروزی مدیر درمان سابق این استان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در این مراسم گفت: تأمین‌اجتماعی یک سازمان مردمی بوده که بیش از ۵۱ درصد مردم کشور تحت پوشش تأمین‌اجتماعی هستند. ضریب پوشش بیمه‌ای تأمین‌اجتماعی در استان خراسان جنوبی ۴۳ درصد است که باید بیشتر شود. تأمین‌اجتماعی حق همه مردم است و کارهایی که انجام شده کافی نیست باید همه مردم یک پوشش تأمین‌اجتماعی وسیع داشته باشند. پوشش بیمه ای زنان خانوار و دانشجویان و دیگر اقشار مانند قالیبافان و هنرمندان انجام شده است و باید این خدمات را توسعه داد.
سید حسین فراتی، مدیرکل جدید تأمین‌اجتماعی استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: برای توسعه و ارتقای خدمات به جامعه مخاطب خود تمام تلاش را خواهیم کرد تا مردم رضایتمندی و احساس آرامش داشته باشند. خود را متعهد می‌دانیم در کنار سایر کارکنان استان از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود به نحو مطلوب بهره‌برداری و با تقویت روحیه انقلابی، کار جهادی، عدالت‌محوری، پاک‌دستی، فسادستیزی و کار مردمی در تحقق اهداف دولت سیزدهم و برنامه‌های سازمانی گام برداریم.
دکتر ابو الفضل سبحانی، مدیر درمان جدید تأمین‌اجتماعی خراسان جنوبی نیز در این مراسم اظهار داشت: خدمت به مردم اصل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و این ساختارها و سازمان‌ها برای این است که در مردم رضایتمندی ایجاد کند و اینجانب هر چه در توان دارم برای خدمت مردم انجام می‌دهم چرا که رضای خدا را در رضایت مردم می‌بینم.
در حکم انتصاب صادر شده از سوی دکتر میرهاشم موسوی برای انتصاب سید حسین فراتی به عنوان مدیرکل تأمین‌اجتماعی خراسان جنوبی آمده است:
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)
نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان خراسان جنوبی منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ از جمله عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری، در تحقق مأموریت‌ها و الزامات تأمین‌اجتماعی در بخش بیمه‌ای به شرح ذیل همت گمارید:
• توسعه فرهنگ بیمه‌ای در آحاد جامعه و لزوم آگاهی بخشی به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران نسبت به حقوقشان در تأمین‌اجتماعی
• برنامه‌ریزی و تلاش مستمر در راستای توسعه پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی همگانی با شناسایی و تحت پوشش قرار دادن بیمه شدگان جدید
• توجه ویژه به برنامه محوری و تلاش در جهت تحقق برنامه‌های تحولی در ارائه خدمات بیمه‌ای و عملیاتی نمودن آن در سطح استان
• تمرکز راهبردی بر استفاده از روش‌های نوین در خدمت‌رسانی به مردم در حوزه بیمه‌ای با رویکرد توسعه خدمات غیرحضوری و تحقق تأمین‌اجتماعی هوشمند
• توسعه فرهنگ خدمت‌محوری به ذینفعان با سرلوحه قرار دادن اخلاق دینی در سازمان، حسن رفتار با مراجعین، همکاران و شرکای اجتماعی
• تلاش در جهت جلب رضایت و اعتماد مردم شریف استان خراسان جنوبی با رفع موانع اداری و سازمانی و تعامل مستمر با افکار عمومی از طریق کارآمدی، پاسخگویی و شفافیت در تأمین‌اجتماعی
• استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص و لزوم شایسته گزینی در انتصابات
• تلاش در جهت وصول منابع معوق سازمان به منظور صیانت از اموال و دارایی‌های بیمه‌شدگان
امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

همچنین در حکم انتصاب صادر شده از سوی دکتر میرهاشم موسوی برای انتصاب دکتر ابوالفضل سبحانی به عنوان مدیر درمان تأمین‌اجتماعی خراسان جنوبی آمده است:
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)
نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیر درمان تأمین‌اجتماعی خراسان جنوبی منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ از جمله عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری، در تحقق مأموریت‌ها و الزامات بخش درمان به شرح ذیل همت گمارید:
• تمرکز راهبردی بر مسائل درمان بیمه‌شدگان و پاسخگویی به نیازهای درمانی استان.
• تقویت منطق فنی و کارشناسی مدیریت درمان استان در مواجهه و تعامل با بخش‌های دیگر حوزه سلامت.
• تلاش در جهت جلب رضایت و اعتماد مردم شریف استان خراسان جنوبی با رفع موانع اداری و سازمانی و تعامل مستمر با افکار عمومی از طریق کارآمدی، پاسخگویی و شفافیت در تأمین‌اجتماعی.
• توسعه فرهنگ خدمت‌محوری به ذینفعان با سرلوحه قرار دادن اخلاق دینی در سازمان، حسن رفتار با مراجعین، همکاران و شرکای اجتماعی.
• توجه ویژه به برنامه‌محوری و تلاش در جهت تحقق برنامه‌های تحولی در ارائه خدمات درمانی و عملیاتی نمودن آن در سطح استان (نظام ارجاع، سطح‌بندی خدمات، خرید راهبردی خدمات، صیانت مالی بیمه‌شدگان در درمان و…)
• -تمرکز راهبردی بر استفاده از روش‌های نوین در خدمت‌رسانی به مردم با رویکرد تحقق تأمین‌اجتماعی هوشمند در حوزه درمان.
• -استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص و لزوم شایسته گزینی در انتصابات.
• رعایت دقیق قوانین و مقررات، آیین نامه‌ها، ضوابط، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های جاری.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/5o2DvO