امروز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحویل ۲۵ هزار مرسوله نمایشگاه مجازی کتاب به پست

مدیر کل پست استان تهران از ارسال ۲۵ هزار مرسوله به پست از سوی ناشران تا ساعت ۱۰ صبح امروز خبر داد و گفت: بالغ بر ۵ هزار مرسوله توزیع شده است.

به گزارش فراسو به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، عبدالرضا جنتی که مدیر عامل خانه کتاب ایران را در بازدید از باجه های پستی برای ارسال مرسولات نمایشگاه مجازی کتاب همراهی می کرد، افزود : مسئولیت توزیع مرسولات به عهده پست است و ما با استفاده از تجربه سال گذشته تلاش کردیم زیرساخت های مناسب تری را در بخش قبول ، رهسپاری و توزیع برقرار کنیم و به همین منظور گروههای سیاری را در دفاتر قبول مرسولات پستی فعال کردیم که حتی در روزهای تعطیل هم این اقدام انجام می شود .
جنتی افزود : ما تعهد داده ایم که میانگین زمان ارسال مرسولات را از زمان دریافت از ناشران به کمتر از ۳/۵ روز هم برسانیم و برای مناطقی از کشور که به دلیل بارش برف دچار مسدود شدن راهها شده اند نیز تلاش می کنیم از حمل و نقل هوایی اقدام کنیم.
مهدی مقصودی مدیر کل مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور هم گفت : با توجه به تجربه ای که سال گذشته داشتیم امسال از ترولی های چرخ دار استفاده کردیم تا ایمنی مرسولات افزایش یابد و اگر ناشران و مشتریان از لفافه خوب استفاده کنند ما هم ظرفیت های خودمان را برای خدمت رسانی افزایش دادیم .
مقصودی افزود : بخاطر اهمیت موضوع ، پنج شنبه و جمعه هم کشیک کاری داریم .

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/WhPyhY