امروز جمعه، ۴ خرداد ۱۴۰۳

تأکید بر تعامل بیشتر بانک و بنیاد مسکن برای تسهیل کار شهروندان

امیری مدیر شعب بانک مسکن استان همدان در دیدار با مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان گفت: توان تسهیلات‌دهی بانک مسکن با تمرکز منابع مرتبطین این بخش رابطه مستقیم دارد.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، با توجه به انتصاب مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان همدان و به منظور افزایش سطح تعاملات و ارتقاء سطح همکاری‌ها، نشستی با حضور مدیران دو سازمان برگزار شد.

مجید امیری مدیر شعب بانک مسکن استان همدان با تبریک انتصاب مسعود رضایی در سمت جدید و آرزوی موفقیت برای وی، به زمینه‌های کاری مشترک بین دو سازمان اشاره کرد و گفت: امیدوارم با آغاز به کار تیم جدید مدیریتی در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد چشمگیر همکاری‌های دوجانبه بین بانک و بنیاد مسکن باشیم و ماحصل این تعامل موجب تسهیل بیشتر در کار شهروندان و ایجاد تحرک بیشتر در حوزه مسکن و به تبع آن رونق اقتصادی در استان شود.

امیری در ادامه گزارش مختصری از منابع و مصارف مدیریت شعب استان همدان ارایه کرد و گفت: با عنایت به اینکه مدیریت همدان قریب به دو برابر منابع خود تسهیلات پرداخت کرده و از این بابت رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است، بنابراین ادامه این روند نیازمند حمایت مالی تمامی مرتبطین بخش مسکن خصوصا بنیاد مسکن از طریق تمرکز منابع خود و پیمانکاران نزد بانک مسکن است. به عبارت دیگر توان تسهیلات‌دهی بانک مسکن با تمرکز منابع مرتبطین این بخش رابطه مستقیم دارد.

مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان هم با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست از زحمات مجموعه بانک مسکن قدردانی کرد و گفت: تلاش‌های بانک مسکن در تامین سرپناه برای آحاد جامعه خصوصا قشر متوسط و کم درآمد که جامعه هدف مشترک بانک و بنیاد می‌باشند، قابل تقدیر است. ضمن اینکه بانک و بنیاد به مثابه یک خانواده هستند و ما حمایت همه جانبه از بانک را وظیفه خود می‌دانیم. به همین خاطر از همکارانم می‌خواهم ضمن مساعدت با بانک در زمینه تمرکز منابع نزد بانک مسکن، اهتمام ویژه‌ای را برای هدایت پیمانکاران برای برقراری مراوده مالی با بانک مسکن و اخذ ضمانت‌نامه از آن، در دستور کار قرار دهند.

در این دیدار احمد محمدی و سید مصطفی اسکافی معاونین مدیریت، حمیدرضا رزم آرا و محمدرضا محمدزاده کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی، مدیر شعب استان همدان را همراهی کردند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/qFU5Ko