امروز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنزی ارزشمندتر از طلا/ شاهکار تیم استکی را زیر سوال نبرید

تاریخ‌سازی دانیال شه‌بخش و مدال‌های ارزشمند تیم ملی بوکس در زمان سرمربیگری استکی، باعث رنجش برخی‌ شده است.

به گزارش فراسو، تیم ملی بوکس از دوره‌ای که علیرضا استکی هدایت آن را بر عهده گرفته روزهای موفقی را سپری کرده است. از کسب دو سهمیه المپیک گرفته تا کسب چهار مدال ارزشمند در رقابت‌های قهرمانی آسیا و مدال تاریخی دانیال شه‌بخش؛ اما گویا کسب این عناوین و مدال‌های رنگارنگ سبب شده تا برخی‌ نسبت به این موضوع با حسادت رفتار کرده و ارزش مدالها را زیر سوال ببرند.

کسب دو سهمیه المپیک از دهان شیر در رقابت‌های سخت اردن که در آن سید شاهین موسوی بوکسور شایسته ایران برابر ازبکستان، ژاپن و مغولستان به پیروزی رسید و دانیال شه‌بخش هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت ، شروع ماجراجویی تیم استکی بود.

در ادامه کسب دو مدال نقره قشلاقی و شه‌بخش و دو برنز موسوی و امیری در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در آن مشتزنان کشورمان برابر قزاقستان (دو بار) هند (دوبار) قرقیزستان و چند بوکسور صاحب نام دیگر به پیروزی رسیدند ثابت کرد تیم در مسیر درستی قرار دارد.

اما شاهکار تیم استکی کسب مدال تاریخی دانیال شه‌بخش در رقابت‌های جهانی صربستان بود. برنزی ارزشمندتر از طلا که صفحه جدیدی در دفتر افتخارات بوکس ایران به چاپ رساند‌.

در این هیاهو عده‌ای که منافع آنها به خطر افتاده قصد دارند با زیر سوال بردن مدالهای تیم ملی ایران بخصوص مدال تاربخی دانیال شه‌بخش، توجهات را به خود جلب کرده و تلاشهای استکی سرمربی همیشه موفق تیم ملی و کادرش و بوکسورها را زیر سوال ببرند. بهتر است برخی‌ها برای اینکه منافع شخصی خود را تامین کنند، دست از حسادت و رفتارهای غیر حرفه‌ای برداشته و به فکر آینده بوکس کشور باشند.

تفرقه‌افکنی بین بوکسورها هیچ دردی را دوا نمی‌کند و باید پذیرفت امثال دانیال شه‌بخش، سید شاهین موسوی، میثم قشلاقی، اشکان رضایی، مسلم مقصودی، فرهاد مرادی، پوریا امیری، طوفان شریفی و .‌‌.. با هدایت علیرضا استکی و کمک همایون امیری، اصغر اشرفی، شهرام فاتح، محمود نهتانی و جاسم دلاوری یکی از بهترین تیم‌های ملی چند سال اخیر را تشکیل داده‌اند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Jx89qu