امروز یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

معاون جدید مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان معرفی شد

به دنبال انتصاب حسن خدایی به سمت معاون مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان از سوی محمود شایان مدیرعامل این بانک، مراسم معارفه وی با حضور رضا جوادی معاون اداره امور کارکنان بانک مسکن برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا،  در این مراسم  با تقدیر از خدمات شایسته و ارزنده سیداکبر سیدهاشمی معاون مدیر شعب استان، حسن خدائی نیز به عنوان معاون مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان معرفی شد.

بنابر این گزارش، رضا جوادی ضمن ابلاغ پیام تشکر مدیر عامل بانک و معاون مدیر عامل در منابع انسانی از همکاران ساعی و پرتلاش استان، به اهمیت انتصاب افراد مناسب در مکان و زمان مناسب و رعایت اصل شایسته سالاری و حساسیت موضوع تاکید کرد.

معاون اداره امور کارکنان در این رابطه ابراز داشت : در حال حاضر با توجه به عصر ارتباطات و تاثیر مستقیم توانمندی، مهارت و خلاقیت همکاران در اجرای وظایف و مسئولیت‌های سازمانی، ترجیح سازمان به انتخاب افرادی است که توانایی پاسخگویی به نیازهای همکاران و مشتریان بانک را داشته باشد.

رضا جوادی افزود: وجود تعداد کثیری از همکاران واجد شرایط و لایق جهت تصدی سمت‌های بانک، مسئولیت کمیته انتصابات را سنگین‌تر کرده و سعی می‌شود نهایت دقت و ظرافت در تائید نهائی همکار منتخب اعمال شود.

وی خطاب به کارکنان استان زنجان گفت: همکاران ما، دارایی‌های ارزشمند سازمان هستند و منابع انسانی جزو ارکان مهم هر سازمان به شمار آمده و همواره در جهت رفاه و معیشت همکاران تلاش خواهیم کرد.

مهدی جمالوندی مدیر شعب استان زنجان با عرض خیر مقدم به میهمانان حاضر در مراسم و عرض تسلیت بمناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: اکثریت قریب به اتفاق همکاران مدیریت استان زنجان افرادی لایق، توانمند، دارای پشتکار و شایسته ارتقاء هستند.

مدیر شعب استان با ابراز امیدواری و آرزوی موفقیت برای معاون جدید مدیریت شعب استان زنجان، اظهار داشت : لازمه مکتب این است که همیشه بیدار باشد، مکتب شب و روز نمی‌شناسد و خاموشی نیز ندارد. مکتب محدودیت نمی‌شناسد و همچون دانشگاهی است که روزی باید از آن فارغ التحصیل شد و امید است همگی با سربلندی از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فارغ التحصیل شویم.

در ادامه سیداکبر سیدهاشمی معاون مدیر شعب استان زنجان با بیان اینکه امیدوارم همانگونه که تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی را بر دیوار نصب می‌کنیم نقش آن نیز بر دل‌مان حک شود، ابراز داشت : امام خمینی (ره) تربیتی که در جامعه ما انجام دادند همچون سلول‌های بنیادی بود که تحولی عظیم ایجاد کرد و در نتیجه آن افرادی که خلاصه امام (ره) بودند ظاهر شدند که سیدالشهدای مقاومت از بارزترین نمونه‌های آن می‌باشد.

معاون مدیر شعب استان با اشاره بر اهمیت تلاش جمعی و همت بالای تمامی همکاران مدیریت شعب استان در قرارگیری مدیریت زنجان در محدوده سبز و کسب جایگاه پنجم کشوری، بر لزوم رعایت انصاف در زندگی اجتماعی و مسئولیت پذیری تاکید و از انتصاب حسن خدایی به سمت معاون مدیر شعب استان ابراز خرسندی کرد.

وی در ادامه افزود : مدیریت و انجام کار، جسم و روح دارد. به طوری که برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری، تجهیز منابع و امکانات جسم آن و داشتن هدف و انگیزه از کار کردن روح آن است و تحقق هردوی این موارد منجر به سازندگی و خروج از ایستایی می‌شود. لذا به عنوان کنشگر، باید در تربیت خود و همکاران‌مان همچون سلول‌های بنیادی عمل کرده و کلاس درس متحرک توام با معنویت و خدمت را پیاده‌سازی کنیم و در آن زمان است که افکارمان به آسمان رود و کار آفتاب کند و نهایتاً به رستگاری منتهی شود.

در پایان این مراسم حکم حسن خدایی به عنوان معاون مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان که از سوی مدیر عامل بانک صادر و امضاء شده بود، قرائت و توسط رضا جوادی به وی اعطاء شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/tlz0fC