امروز سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رضایت شرکای اجتماعی یک اصل مهم در سازمان تامین اجتماعی است

عملکرد وصول حق بیمه شعبه یک اردبیل با حضور مدیرکل ، سرپرست معاونت منابع بیمه ای و روسای ادارات مرتبط اداره کل، رئیس‌، معاون و مسوولین وصول حق بیمه، بازرسی و اجراییات شعبه بررسی شد .

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، افشین شیرزاده، ضمن قدردانی از زحمات همکاران این شعبه گفت: نشست های تخصصی در قالب بررسی عملکردها یکی از روش های است که می توان با هم افزایی نسبت به بازنگری در رویکرد ها، عملکردها و اصلاح فعالیت ها بهره جست.
وی افزود: نشست های هم اندیشی در افزایش سطح دانش کارکنان و ایجاد وحدت رویه در انجام امورات شعب موثر می باشد .
مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل با بیان اینکه ارائه خدمات شایسته به مخاطبین سازمان ضروری می باشد گفت: رضایت شرکای اجتماعی (کارفرمایان، بازنشستگان و کارگران) یک اصل مهم در سازمان تامین اجتماعی می باشد.
وی افزود: تامین منابع برای انجام تعهدات سازمان به جامعه هدف با مشارکت دولت،کارفرمایان و کارگران انجام می شود یقینا ایجاد تعاملات دوسویه و تسهیل در امورات ذینفعان سازمان باعث افزایش منابع سازمان شده و در تحقق اهداف و برنامه های سازمان تامین اجتماعی موثر می باشد.
شیرزاده در این جلسه بر جذب بیمه شدگان جدید در قالب طرح بیمه خانواده ایرانی اشاره نمود و گفت: همکاران باید تلاش نمایند تا کلیه کارگران و اقشار مختلف جامعه تحت پوشش بیمه ای سازمان تامین اجتماعی قرار بگیرند .
لازم به یادآوری می باشد در این جلسه ضمن بررسی مشکلات و چالش های پیش رو راهکارهای لازم ارائه شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/MrASNo