امروز جمعه، ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصویب ۳۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد تومان در استانداری تهران

معاون استاندار تهران با اشاره به بررسی و تصویب ۳۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد تومان در جلسه بند الف تبصره ۱۸گفت: دستگاه‌های اجرایی به منظور جلوگیری از اتلاف زمان و تسریع در روند امور، طرح‌ها را کاملا بررسی و صلاحیت قانونی سرمایه‌گذاران را از لحاظ نداشتن چک برگشتی و سایر محدودیت‌های آیین نامه‌ای تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ مورد ارزیابی قرار دهند.

به گزارش فراسو، بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت‌اله عسگری در جلسه بررسی طرح‌های بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی نسبت به بررسی و امکان‌سنجی سه برابر ظرفیت تسهیلات اختصاص یافته به استان طرح‌های آماده ارسال به بانک را احصا کنند تا در صورت عدم پذیرش طرح‌ها توسط بانک‌های عامل به دلیل مشکلات و محدودیت‌های قانونی سریعا طرح جایگزین را معرفی نمایند.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست به منظور جلوگیری از اتلاف زمان و تسریع در روند امور، طرح‌ها را کاملا بررسی و صلاحیت قانونی سرمایه گذاران را از لحاظ نداشتن چک برگشتی و سایر محدودیت‌های آیین نامه‌ای تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ مورد ارزیابی قرار دهند.

معاون استاندار تهران با اشاره به بررسی و تصویب ۳۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد تومان در جلسه بند الف تبصره ۱۸ گفت:

در این جلسه، آیین نامه و دستورالعمل‌های تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ مورد بحث و بررسی کارشناسی دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/l8PgGa