امروز دوشنبه، ۵ آذر ۱۴۰۳

گام‌های نخست در بهبود وضعیت معیشتی کارکنان شرکت ملی پست

مدیرعامل شرکت ملی پست از نخستین اقدامات در راستای ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان شرکت ملی پست خبر داد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ محمد احمدی با اعلام خبر فوق از فعال شدن کارت های موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام خبر داد.
رئیس هیئت مدیره با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام برای استفاده یک مرتبه کارکنان شرکت ملی پست  از کارت های این موسسه در هفته، افزود: «در گام اول، از ابتدای آبان ماه، خدمات موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام برای کارکنان شاغل در استان های تهران و البرز که کارت موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام  پبرای ایشان از گذشته صادر شده، فعال و بلافاصله برای سایر استان ها پس از صدور کارت، خدمات موسسه پیام ارائه می شود.»
مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه از پرداخت تسهیلات با عنوان “مهر یار” با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد و افزود: «با موافقت اعضای هیئت مدیره پرداخت تسهیلات ۱ میلیارد ریالی با نرخ سود ۴ درصد کارمزد سالیانه و بازپرداخت ۱۸ ماهه برای کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران در نظر گرفته شده است.»
رئیس هیئت مدیره با اشاره به اینکه این تسهیلات با توجه به محدودیت منابع براساس شاخص ارزیابی تعیین و پرداخت می شود، خاطرنشان کرد: «ردیف سازمانی، سابقه کاری، امتیاز ارزشیابی، وضعیت تاهل و تعداد فرزندان از جمله شاخص‌های کسب امتیاز برای اولویت دریافت این تسهیلات است.»

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/0agguj