به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بینالملل شرکت ملی پست، معاون فنی و بازرگانی شرکت با اشاره به این موفقیت گفت: این دستاورد ارزشمند که براساس ارزیابی دقیق تیم ممیزی شرکت بینالمللی و مستقل گواهیدهنده محقق شده، گواه پایداری تعهد شرکت متبوع به ارتقا کیفیت، بهبود مستمر و تامین رضایتمندی حداکثری ذینفعان است.
امیرحسین کریمی افزود: استقرار استاندارد بینالمللی ISO 9001:2015 چارچوبی استراتژیک برای مدیریت کیفیت، زمینه انسجام و شفافیت بیشتر در فرآیندهای کلیدی شرکت، تقویت رویکرد مشتری محوری و پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر، نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری از خطا و مدیریت ریسک در تصمیم گیریها، ایجاد بستری برای بهینهسازی منابع و افزایش بهرهوری را فراهم کرده است.
وی اظهار داشت: در این دوره از ممیزی، تیم ارزیاب ضمن بررسی مستندات و فرآیندها در واحدهای مختلف، نقاط قوت و فرصتهای بهبود را شناسایی کرد. این رویکرد، بیانگر پویایی و سلامت سیستم مدیریت کیفیت شرکت متبوع، همکاری صمیمانه و مسئولیتپذیری تمامی واحدها می باشد.
وی با اشاره به اینکه کیفیت، به عنوان مسئولیتی همگانی و بهبود، به عنوان فرآیندی مداوم در شرکت ملی پست نهادینه شده است، از زحمات و اهتمام تمامی کارکنان پست در سراسر کشور در همراهی برای کسب این موفقیت قدردانی کرد.
درخشش شركت ملی پست در كسب گواهینامه سیستم مدیریت كیفیت (ایزو)
در مسیر بهبود مستمر کیفیت خدمات، رضایتمندی مشتریان و ذینفعان، شرکت ملی پست بار دیگر موفق به کسب گواهینامه استاندارد بین المللی مدیریت کیفت (ISO) شد.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر