امروز دوشنبه، 24 آذر 1404

تمرکز بانک دی بر مشتریان شرکتی در استراتژی توسعه سهم بازار

بانک دی با هدف معرفی دستاوردهای اخیر خود در حوزه بانکداری شرکتی و تقویت جایگاه رقابتی در بازار خدمات مالی کشور، در نمایشگاه‌های بین‌المللی و رویدادهای تخصصی حضور یافته است. این حضور بخشی از سیاست‌های کلان بانک در زمینه بخش‌بندی بازار و توسعه سهم بازار در مشتریان کلان شرکتی محسوب می‌شود.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، در یک سال گذشته، بانک دی توانسته با اجرای استراتژی‌های بازاریابی هدفمند، سهم قابل توجه و مناسبی از بازار خدمات مالی شرکت‌های بزرگ را به‌دست آورد. یکی از نقاط تمرکز بانک بر بخش شرکتی بازار بانکی، به‌ویژه حوزه تأمین مالی و ارائه خدمات تعهدی و راهکارهای بانکی تخصصی بوده است.

بر اساس مطالعات بازار، نزدیک به ۴۰ درصد از کل منابع و خدمات بانکی کشور در اختیار بانک‌هایی است که تمرکز ویژه بر بخش شرکتی دارند. در این میان، بانک دی با رشد قابل توجهی در جذب مشتریان کلان و ارتقای سطح خدمات اعتباری و تعهدی، علاوه بر رشد درآمدهای کارمزدی و ارزی و جذب مشتریان کلان در حوزه‌های گوناگون، در حال تثبیت جایگاه خود در این بخش رقابتی است.

حضور در نمایشگاه‌های تخصصی فرصت ارزشمندی برای معرفی برند و تعامل مستقیم با بخش‌های کلیدی بازار فراهم می‌آورند. بانک با بهره‌گیری از رویکرد بازاریابی رابطه‌ای و امضای تفاهم‌نامه های مشترک، به دنبال توسعه همکاری‌های بلندمدت با مشتریان شرکتی و افزایش سهم بازار بانک دی در این بخش است.

بانک دی با ترکیب تجربه عملی، ارائه محصولات رقابتی متمایز و شناخت دقیق از نیازهای مشتریان کلان، مسیر رشد پایدار و حضور مؤثر در بازار بانکداری شرکتی کشور را دنبال می‌کند.