امروز سه شنبه، 25 آذر 1404

تغییر نام مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی بیمه سلامت به مرکز روابط عمومی و امور مشتریان

مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایراتن به مرکز روابط عمومی و امور مشتریان تغییر نام یافت.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط عمومی و امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران، نام «مرکز امور مشتریان و اطلاع‌رسانی» بنا به درخواست این مرکز و با موافقت مدیرعامل و پس از اخذ تأییدیه از سازمان امور اداری و استخدامی، به «مرکز روابط عمومی و امور مشتریان» تغییر یافت.

این تغییر در راستای برقراری ارتباط شفاف، پاسخ‌گویی و تعامل با ذی‌نفعان، ارتقاء اعتبار سازمان، یکپارچگی فعالیت‌های ارتباطی و تقویت خدمات مشتریان بوده و همسو با استانداردهای حرفه‌ای است.